Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai esim Painonvartijoissa se NÄLKÄ olekaan se Juttu, vaan MAKEANHIMO, mitä ei saa tyydytettyä ja on kurja olo.

Vierailija
16.01.2007 |

Nytkään mun ei ole nälkä, mutta suklaata voisin vetää vaikka levyn... Millä siitä himosta pääsee??????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

k. ainetta niin ei mene pisteitä juuri yhtään.

Vierailija
2/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suklaan tai muun makean himo häipyy sillä, etten syö MITÄÄN makeaa. Lisäksi vähennän reippaasti leivän syöntiä. Silloin ei vain tee enää mieli mitään suklaata tms. Enpä olisi entisenä sokeriholistina uskonut, mutta näin on. Kokeilepa sitä. Ei siis korvikkeita vaan ole kokonaan ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvattomasta maidosta.

Appelsiini auttaa myös, samoin greippi sokerin kanssa. Aika pian makeanhimo taittuu, kun verensokeri asettuu järkevimpiin uomiin.

Nykyään tosin vedän joskus Nutrilett-patukoita pahimpaan hätään, vaikka pisteitähän niistä menee, onneksi aika hyvin myös nälkä.

Vierailija
4/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonvartijoiden toimistolta niitä 2points-patukoita, ne vie tosi hyvin makeanhimon, ja niitä on monenlaisia. Tai joskus ostan dumle-tikkarin, sitä imeskelee pitkään ja saa herkullista makua suuhun, ja pistearvo on myös se 2 (ostajan oppaan mukaan)... Ja näillä keinoin jo 15 kiloa poissa, eli on ainakin minulla toiminut!!

Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän