Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyin sänkyyn parhaan kaverini miehen kanssa

Vierailija
05.03.2024 |

En oikein tiedä mikä minuun meni.

Vannoimme toisillemme, että salaisuus säilyy meidän kahden välillä. Hän ei kerro vaimolleen enkä minä miehelleni.

Mutta olihan tuo kuitenkin hyvää seksiä ja kivaa vaihtelua.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusjuttuja. Turha sitä itteään ruoskia. Antiikin Roomassakin hässittiin ristiin rastiin. Oon myös paneskellut parhaan kaverin miehen kanssa. Oon aika varma, että myös mun mies ja kaveri ovat paneskelleet. Ei se meidän elämää silti kellään haittaa.

Vierailija
22/80 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin ryöstämään kaupan kassan. On se kummallista, miten vaan päädytään tällaisiin tilanteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli ovat vivahteensa. Esim. vähän erilainen tyyli suuseksissä ja erilainen rytmi tms. pannessa.

-ap

Vierailija
24/80 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on ällöä.

Vierailija
25/80 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sellainen flirttaileva kemia tuttavaparin miehen kanssa jo vuosia. Panisin häntä heti, jos vain jompi kumpi uskaltaisi ehdottaa

N27

Vierailija
26/80 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi etteivät aio kertoa joten paljastumisvaaraa ei ole

LOL, uskoo ken tahtooaina nää vuotaa jostain kohtaa

Vierailija
27/80 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tauti vaihtoi omistajaa

Vierailija
28/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi etteivät aio kertoa joten paljastumisvaaraa ei ole

LOL, uskoo ken tahtooaina nää vuotaa jostain kohtaa

Kohta se äijä kärttää lisää ja lisää ja jossain vaiheessa jäätte kiinni. Tai paljastaa asian, jos vaikka tulee riita tai ero puolisonsa kanssa. Mutta jos juttu jää yhteen kertaan, niin kuinka arvokas ja välttämätön kokemus se loppujen lopuksi on? Oletko parempi vai huonompi ihminen ja puoliso tuon jälkeen? 

Vierailija
29/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät korvaavat viholliset.

Vierailija
30/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päädyin ryöstämään kaupan kassan. On se kummallista, miten vaan päädytään tällaisiin tilanteisiin.

Älä ota siitä turhaan syyllisyyttä. Vikaa oli myös tyrkyllä olleesta kaupan kassasta. Jos kerrot poliisille, niin siitä tulee vain paha mieli kaikille.

Vierailija
31/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt aika selkeää on, mikä sinuun meni ja ilmeisesti syvälle.

Sattuuhan niitä. Vahingossa horjahtaa sängylle ja toinen liukastuu banaaniin ja kaatuu kikkeli edellä päälle.

Se on kumma, miten näissä jutuissa aina päädytään jotenkin kummallisesti sänkyyn ihan ilman mitään omaa aktiivista toimintaa. Hupsis vaan!

Vierailija
32/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt ainakin taudit tutkituttamassa. Ties missä nigerialaishuorissa äijä on uittanut kikkeliään. Noloa sitten selitellä puolisolle, että olisi ehkä viisasta ottaa klamydialääke ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
33/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit elää itsesi kanssa? Suonet saman käytöksen miehellesi? Mitä järkeä olla suhteessa, jossa tuolla ei ole mitään merkitystä muka. Olet petturi nyt lopun elämäsi. Tiedä se nyt ainakin. Äläkä valita, jos miehesi tekee saman tai heittää sinut kadulle tekosi paljastuttua.

Vierailija
34/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M i k s i ???

Vierailija
35/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisiko ap miehelleen vastaavan toiminnan tämän parhaan ystäväsi kanssa? Tai jonkun muun naisen kanssa? 

Miten toimisit jos tämä paljastuisi, suuttuisitko asiasta vaikka itse olet toiminut samalla tavalla ja pitäisit yhä salaisuutesi? 

Entäpä voisitko harkita että luvan kanssa vaihtaisitte välillä paria? Miehesi vehtaisi ystäväsi kanssa ja sinä ystävän miehen kanssa. Ehkä jopa yhteisellä lomalla tms. 

Vierailija
36/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö jo lautumia?

Vierailija
37/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L u t k a mikä l u t k a. Et ansaitse kenenkään ystävyyttä, eikä tuo mies h u o r a ansaitse vaimoaan. 

Vierailija
38/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä tämä pääsi tapahtumaan? Oliko kummankin puolisot töissä tms?

Vierailija
39/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisin enkä siitä tuomitsisi. Ei olla puhuttu tällaisista. Taidan olla vähän huolettomampi seksijuttujen suhteen kuin mieheni.

Olisi kiva, jos tuollainen ristiin nussiminen olisi mahdollista. Olen aika avoinmielinen. En ole ystävästäni ja miehestäni täysin varma niin en ilkeä ehdottaa.

-ap

Vierailija
40/80 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli työmatkalla ja ystävämies kävi auttamassa nettiyhteyden kanssa. Siinä sitten kahvikuppi vaihtui viinilasiksi, tunnelma äkkiä tiivistyi jne.

-ap