Päädyin sänkyyn parhaan kaverini miehen kanssa
En oikein tiedä mikä minuun meni.
Vannoimme toisillemme, että salaisuus säilyy meidän kahden välillä. Hän ei kerro vaimolleen enkä minä miehelleni.
Mutta olihan tuo kuitenkin hyvää seksiä ja kivaa vaihtelua.
Kommentit (80)
En tuomitse, olen itekin pannut kaverin miestä
Kunhan pysyy salassa niin eihän tuossa mitään pahaa ole
Ei pettäminen ole tietenkään maailman pahin asia, mutta miksi se on niin hyväksytty asia? Ei varmaan ole kiva, kun paljastuu.
Söisin hattuni, jos oma mieheni muka olisi koskaan vieraissa käynyt. Kyllä naisetkin saa käydä..
Ap sanoi etteivät aio kertoa joten paljastumisvaaraa ei ole
Hajoaisi meidän perhe, jos tuollainen juttu kävisi ilmi. En lähtisi pelkän panon takia peruuttamattomasti kaikkien elämää pilaamaan.
Eikös tuo ole aika harmitonta? Aviopuolisoilta myöskään harvemmin mitään tauteja tulee
No sitä sattuu. Noin kävi mullekin 35 vuotta sitten ja salaisuus on pidetty.
Mulla on hyvin vahva epäilys, jotta ystäväni nussi mieheni kanssa eräs juhannus, kun olin mennyt jo unten maille. Eipä tuo minua niin paljon haittaa, jotta haluaisin siitä äläkän nostaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvin vahva epäilys, jotta ystäväni nussi mieheni kanssa eräs juhannus, kun olin mennyt jo unten maille. Eipä tuo minua niin paljon haittaa, jotta haluaisin siitä äläkän nostaa
Miten nostat äläkän, jos ei ole konkreettisia todisteita?
Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole. Ehkä enemmän kiusallista jos meinaa ystävyyttä jatkaa.
Mitä kiusallista siinä on, jos salaisuus pysyy salaisuutena?
Lähinnä nyt ajattelin ja kokemuksesta sanoa että jos kaikki viettää yhdessä aikaa.
Oliko sillä isompi kuin miehelläsi. Joudutko nyt miettiin kuinka kaverisi saa isompaa kuin sinä.
Entä laukesko sisälle.
Kyllä tiedän aloituksen olevan provo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiusallista siinä on, jos salaisuus pysyy salaisuutena?
Hienoa ystävyyttä, kun ainakin toinen joutuu valehtelemaan päin näköä lopun ikäänsä. - Sitä voi valehdella, vaikka ei mitään sanoisikaan, koska tietää, että "ystävyys" tästä eteenpäin perustuu petokseen.
Laukesi sisälle, ihan normikokoinen. Mulla ja kaverilla molemmilla kierukat. Ei ole provo, ihan taivahan tosi.
-ap
Oliko oikeasti sen arvoista että kannatti ottaa riski molempien perheiden hajoamisesta ja ystävyyden loppumisesta. Tai vähintään lopun elämää elää valheessa.
Ihan ok, tosi moni tekee tuota! Ja kun kerran sovitte, ettette kerro puolisoille, niin ei tuossa ole mitään vakavaa. Pitää sitä antaa itselleen lupa myös nauttia elämästä