Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi Pivo-huijaus?

Vierailija
05.03.2024 |

Hei, epäilen että minua huijattiin Torissa. Myyjä vaikutti luotettavalta ja halusi että siirrän hänelle rahat Pivo-sovelluksella. Hän antoi minulle yhteystietonsa ja puh.numeronsa. Kun olin siirtänyt rahat ja antanut postiosoitteeni, niin muutaman päivän päästä Tori ilmoitti että kyseinen tyyppi on ilmiannettu mahdollisena huijarina. 

No, kuinka ollakaan hänen numeronsa on poistettu. Rahat kuitenkin siirtyivät Pivo-tilille pari päivää aiemmin, ja hän myös antoi S-pankin tilinumeronsa ja yhteystietonsa mitkä ovat varmaan tekaistu. Kuinka jäljitettävissä rahat ovat enää tässä vaiheessa, ja oletteko te nähneet vastaavaa aiemmin?

Harmittaa mutta tulipahan oppirahat maksettua. :( 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin eileen tilauksen eräästä Ketotablettisysteemistä.Kaikki ok kunnes olin maksanut,Yhtäkkiä summa 399 Sek olikin 1199 sek .Peruin tilauksen eileen  Tänään tuli että rahat on vedetty tililtä... 15 päivän katumusaika on ........Vaan niin väsyttävää. 

Vierailija
2/6 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempään: Voi hitto näiden huijareiden kanssa. Pääsit tosin halvalla, itse maksoin lähes kymmenkertaisen summan tuohon verrattuna (320e). AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylempään: Voi hitto näiden huijareiden kanssa. Pääsit tosin halvalla, itse maksoin lähes kymmenkertaisen summan tuohon verrattuna (320e). AP

Oho! Aikamoisella summalla uskalsit ostaa Torista. Saanko udella mikä tavara oli kyseessä? -eri

Vierailija
4/6 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Dyson imuri, kuvat oli ja antoi paljon tietoja itsestään mm. osoitteen ja puh.nron, ja viesti selkeästi joten menin lankaan. Kymmeniä onnistuneita kauppoja takana joten luottamusta oli sitten liikaa prosessiin. Varoituksena muille. AP

Vierailija
5/6 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi! Mä en ole ostanut kuin korkeintaan parilla-kolmellakympillä. Ehkä se on liian pieni raha huijattavaksi ja siksi ei ole huijareita kohdalle sattunut.

Vierailija
6/6 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa Torista vain vahvasti tunnistautuneilta myyjiltä. Jos ei ole tunnistautunut, pyydä tunnistautumaan ennen kauppoja. Se on ihan kelvollinen epäily ja ei myyjälle ole kuin hetken homma tunnistautua vahvasti.