Työnantajana voin sanoa ihan suoraan, että työhakemukset, joissa ei ole liitteenä video-CV:tä menevät välittömästi hylkyyn
Mitä? Ei ole myöskään suosittelijoita? No eipä tarvitse ainakaan meillä työskennellä.
Kommentit (32)
Minäkin olen työnantaja mutten mitään videoita viitsi katsella. Mikäli hakemus on asiallinen niin sitten henkilökohtaiseen haastatteluun kutsu. Joku sieltä alkaa taas huudella että vanhanaikaista, olkoon niin. Nuoria en muutenkaan tarvitse firmaani, ei heistä ole oikeisiin töihin alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluat oikeasti katsoa 800 kpl n 4 minuutin videoita? Voit laskea paljonko menee aikaa.
Seitsemän työpäivää videoita.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää video jonkun avustajan kanssa, ei se nyt niin paljon vaadi. Muutenkin somessa pyöritte kaiket ajat.
Mä en ainakaan pyöri somessa.
Hyvä kun kerroit. Työnteko ei kiinnosta pätkääkään, mutta laitan ne pakolliset 4 hakemusta/kk, ilman videota ja suosittelijoita.
Kerropa ap firmasi nimi. En halua siellä käydä!!!
Piiskuri!
Lähetän hidastetun videon kun ruoho kasvaa
Ihan kuin rekryihmisellä olisi aikaa katsoa parin minuutin videoita 800kpl sen sijaan, että viidessä sekunnissa näkee kaiken tarvittavan asiakirjasta.
Mitä jos Ap. ottais joltain poskeen?
Tällaisia kommentteja nyt tulee vain sellaisilta työnantajilta, joille työntekijä on välttämätön paha ja kuluerä. Etkö ymmärrä, että menestyneen yrityksen takana on omistajan ja johdon lisäksi myös työntekijät? Pelkkä keppi ei tuo menestystä.
Mutta jos ap pitää itseään hyvänä työnantajana, jonne työllistymisestä tekijät kilpaa haaveilee, ap voi varmasti huoletta laittaa tähän firmansa nimen.
Lähetän sulle Raptorin "Faijan uhka" videon.
Mulla ei ole video-CV:tä ja aattelin laittaa tän ketjun hylkyyn. Kyllä sä ap olet huikea vaj... akki ja tehtailet paskoja provoja.