Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kerron mikä monien teidän palstalla roikkujienkin ongelma oikeasti on elämässä, tää saattaa triggeröidä mutta niin se on

Vierailija
05.03.2024 |

Mä puhun suoraan. Sen ei oo tarkoitus loukata ketään vaan kertoa asiat sellaisenaan kuin ne on. 

Te kiinnitätte ihan liikaa huomiota kaikkeen muuhun paitsi itteenne. 

Mä treenasin nyt 2 tuntia ja katselin tätä palstaa taaas samalla koko sen ajan, täällä ei ole yhtäkään aloitusta mikä kertoisi ihmisen omasta menestyksestä yhtään minkään suhteen, ei yhtäkään aloitusta missä joku olisi oivaltanut jotain, tai kehittynyt. 

Pelkkää huttua ja toisten asioihin liittyvää. Pelkkää syyhykammoa ja ympärillä tapahtuvia asioita mitkä eivät loppupeleissä edes vaikuta kenenkään teistä elämää mitenkään. 

Te ette ikinä keskity oikeisiin asioihin. 

Pois sieltä iltalehtien sivuilta ja kehittämään itseänne. 

Hyvää Tiistaita <3 ja Moro!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/9 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo... Eilen lainasin pinon kirjoja, ettei vaan tarvii tässä maailmassa olla.  

Vierailija
4/9 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa triggeröis? Itserakasta paasausta ja jumalkompleksia. Ihan rauhassa jatka vaan, ei kinosta.

Vierailija
5/9 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No treenaaminenko on sitä itsensä kehittämistä?

Vierailija
6/9 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap luet tätä palstaa? 

Miksi kuvittelet, että se, mitä sanot, triggeröi?

Miksi sä kirjoitit tuon tänne?

Itsetutkiskelun paikka. 

Vierailija
7/9 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ap:tä. Toisinaan joku tekee ihan asiallisen aloituksenkin tänne, mutta viimeistään neljäs postaus on jo pelkkää oman henkisen pahoinvoinnin oksentamista anonyyminä tänne muiden luettavaksi. 

Ehkä se on pienempi paha, kuin että vaihtoehtoisesti mu.rhais itte koko perheenne moottorisahalla. Tai höyrymopilla.

Vierailija
8/9 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin puhun suoraan. Tämä palsta on minulle proteesi, kyynärsauvat, pyörätuoli. Palstan avulla menen läpi vaikeimmat hetket ja pongahdan sitten taas jonnekin palstan ulottumattomiin kun pääsen jaloilleni.

Vierailija
9/9 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on virtuaalinen vastine vessanseinälle kirjoittamiseen, joten en ottaisi tätä niin vakavasti kuitenkaan. Keskustelujen poistot voisi tulkita vaikka seinän uudelleenmaalaamisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi