Mikä on syy että olet av-palstalla etkä ulkoilemassa kauniissa, aurinkoisessa säässä?
Kommentit (52)
Tuonne ulos katsomaan paskaihmisiä ja kuuntelemaan niiden vammaista molotusta? Juu ei.
Tein juuri yli tunnin lumitöitä ulkona, kai se yhdelle päivälle riittää?
Tykkään tuhota mielenterveyttäni. Se suorastaan naurattaa minua.
Olin jo ulkona lenkillä, nyt siivousta ja pakkausta työmatkaa varten. Pikainen lounas ja vauvapalsta tässä välissä.
Kävin jo aamulla ennen töitä hiihtämässä ja nyt lounastauolla kahvikupin äärellä palstailen hetken. Mieluummin olisin kyllä ulkona auringossa.
Etätöissä. Kohta käytän kylläkin koiran pikaisesti ulkona. Sää voi olla kaunis ja aurinkoinen, mutta ei välttämättä minusta paras sää, kun on noin kylmä ja liukasta edelleen. Kesää odotellessa.
Olen flunssassa ja kaikki liike sattuu keuhkoihin. Ei kyllä muutenkaan kiinnosta ulkoilma, ahdistaa kevään tulo kun ensi kesänä rajoilta tulee tuhansia hybridiaseita. Harmittaa vain että minulla on lapsia jotka kärsivät tästä kaikesta.
Päivystän turvajärjestelmän päivitystä...
Olisin jos ulkona olisi jotain järkevää tekemistä, kaunista luontoa ja rauhaa sekä olisi järkevää ja kivaa seuraa. Yksin on tylsää joten sama olla sisällä ja jutella täällä.
Olin av:n seksiosastolla vetämässä lapaseen ja sain sen homman hoidettua niin nyt siirryin tälle puolelle.
Olen masentunut eikä mikään kiinnosta. Sitäpaitsi liian kirkas auringonpaiste ei ole mielestäni yhtä kuin kaunis.
Koska olen huonompi ihminen kuin ap. Olisinpa kuin hän, niin elämässäni kaikki olisi ihanaa.
Taistelen persuja ja oikeistoa vastaan 07-23.
Ainakin Sivutiet ovat liian liukkaita, enkä halua kulkea etananvauhtia. Muutenkin olen tällä hetkellä kipeänä. Eli siis todella huonoja "tekosyitä".
Lähden kohta koirapuistoon haukkujen kanssa.
Inhoan liukastella tuolla jäätiellä
Olen läppärin kanssa tässä pihalla!
Aurinko paistaa niin kirkkaasti että saan pään särkyä, olen hukannut aurinkolasini.