Auto ympäri 100km/h ja muutama naarmu
Kommentit (12)
Tuurilla.
Auto ei ole tökännyt mihinkään ja pyörähdyksen keskipiste ollut lähellä ko. henkilöä, joten ei ole paiskautunut ulos eikä voimakkaasti auton rakenteita vasten.
Suorassa törmäyksessä turvatyyny ottaa vastaan.
Onko paljon lunta? Auto on ensin liukunut lumessa hidastuen ja pyörähtänyt ympäri vasta nopeuden laskettua.
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon lunta? Auto on ensin liukunut lumessa hidastuen ja pyörähtänyt ympäri vasta nopeuden laskettua.
Ei ollenkaan lunta.
Tuuriahan tuo. Minulle käynyt sama syksyllä. Auto ympäri monta kertaa, mutta itse sain vain naarmuja. Ei turvavyötä. Olin 17v.
Vierailija kirjoitti:
Tuuriahan tuo. Minulle käynyt sama syksyllä. Auto ympäri monta kertaa, mutta itse sain vain naarmuja. Ei turvavyötä. Olin 17v.
Ei ollut aikasi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Suojelusenkeli.
Miksi se enkeli ei estänyt koko onnettomuutta?
Miksi enkeli ei suojele kaikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelusenkeli.
Ei kannata luottaa enkeliin, usein ihmettelen, kun nuori ihminen tai vauva kuolee, mikä tarkoitus??? Joku meitä suurempi voima päättää, ei silti kannata ottaa riskiä
Jotkut ovat saaneet tuurin elämäänsä. Itse olen tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelusenkeli.
Ei kannata luottaa enkeliin, usein ihmettelen, kun nuori ihminen tai vauva kuolee, mikä tarkoitus??? Joku meitä suurempi voima päättää, ei silti kannata ottaa riskiä
Ainoa suurempi voima tässäkin tapauksessa oli kineettisestä energiasta lähtöisin.
Täysin mahdotonta kyllä siihen autoon muutakin tuli kuin muutama naarmu