Mitä ajattelet jos yli 40-vuotiaalla henkilöllä on fritsu kaulassa? Varsinkin jos tiedät tämän henkilön olevan sinkku?
Olen siis 44v sinkkunainen enkä mä nyt sitä ympäriinsä huutele, että mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa. Mies sitten oli aika kiihkeä eilen kun ei viime viikolla pystytty tapaamaan ja kiihkoissaan imi fritsun mun kaulaan. Fritsut kaulassa tuntuu niin teinimäiseltä :D Mies mua vielä reilusti vanhempi. On aiemmin ollut rinnoissa fritsuja, mutta ne nyt jää vaatteiden alle piiloon.
Meikillä saa aika hyvin piiloon tuon fritsun, mutta töissä voi se meikki kulua pois kaulasta. Ei nyt innosta kuulla mitään kuittailuja ja kyselyitä. Takana vaikea ero niin parisuhde ei ole hakusessa eikä tällainen seksisuhde muille kuulu.
Kommentit (15)
Mies merkannut itselleen. Kertoo intohimosta ja halusta pitää itsellään. Vaimolla oli nuorempana sama taipumus merkata minut ja tuli selväksi perhepiirissä ja tutuille, mikä oli pelin henki. Tuon rakkaudenpalon ja intohimon kohteena menin myös naimisiin. Aina sanotaan, että mies ottaa naisen, mutta kyllä se menee toisinkin päin. Eikä hänen intohimonsa ole edes vuosien vieriessä hiipunut, pitänyt otteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies merkannut itselleen. Kertoo intohimosta ja halusta pitää itsellään. Vaimolla oli nuorempana sama taipumus merkata minut ja tuli selväksi perhepiirissä ja tutuille, mikä oli pelin henki. Tuon rakkaudenpalon ja intohimon kohteena menin myös naimisiin. Aina sanotaan, että mies ottaa naisen, mutta kyllä se menee toisinkin päin. Eikä hänen intohimonsa ole edes vuosien vieriessä hiipunut, pitänyt otteessaan.
Miksi ihmeessä varattu mies mua merkkaisi? Hänellä on ihan avopuoliso jonka haluaa pitää itsellään. Mä olen vain seksiä varten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noloa, teiniä.
No niin onkin. Toivottavasti töissä ei huomata ja hyvä meikkivoide osoittaa tehonsa ja pysyy paikallaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä varattu mies mua merkkaisi? Hänellä on ihan avopuoliso jonka haluaa pitää itsellään. Mä olen vain seksiä varten.
Ap
No juuri siksi, haluaa pitää sinutkin itsellään. Toisekseen mistä tiedät millainen suhde miehellä on oikeasti avokkiinsa. Sinä voit olla se, joka hänelle eniten merkitsee. Ei fritsuja anneta, jos ei ole oikeasti tunteet mukana. Niitä annetaan kun tunteet vyöryy yli äyräiden hetken mielijohteesta. Vaimo oli ainakin silloin tulisesti rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No juuri siksi, haluaa pitää sinutkin itsellään. Toisekseen mistä tiedät millainen suhde miehellä on oikeasti avokkiinsa. Sinä voit olla se, joka hänelle eniten merkitsee. Ei fritsuja anneta, jos ei ole oikeasti tunteet mukana. Niitä annetaan ku
Aivan, koska siis vaimosi oli tulisesti rakastunut sinuun fritsuja antaessaan niin tästä voit loogisesti päätellä, ettei ihmiset anna niitä jos ei tunteet ole kunnolla mukana... Yhden ihmisen perusteella :D Sanoisin noin 35 ihmisen perusteella, että fritsuihin liittyy usein intohimo ja kiima. Sitä voi olla ihan ilman syvempiä tunteitakin.
Onhan se vähän noloa, mutta sattuuhan sitä. Yrittäisin kuitenkin itse piilotella just huiveilla ym. Tai jäisin tiiviisti etätöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No juuri siksi, haluaa pitää sinutkin itsellään. Toisekseen mistä tiedät millainen suhde miehellä on oikeasti avokkiinsa. Sinä voit olla se, joka hänelle eniten merkitsee. Ei fritsuja anneta, jos ei ole oikeasti tunteet mukana. Niitä annetaan ku
No höpö höpö. Kyse on pelkästä seksistä. Kyse oli pelkästä himosta eikä mistään muusta. No tunnehan sekin on. Jos mä oikeasti miehelle merkitsisin enemmän kuin hänen avopuolisonsa, niin kyllä mies olisi muhun yhteydessä muutenkin kuin silloin kun on seksiä vailla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän noloa, mutta sattuuhan sitä. Yrittäisin kuitenkin itse piilotella just huiveilla ym. Tai jäisin tiiviisti etätöihin.
Ei mun työssä voi mitään huiveja käyttää eikä tätä työtä voi tehdä etänä. Ja ennen kuin kukaan alkaa urputtamaan, niin olen ruokatauolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No juuri siksi, haluaa pitää sinutkin itsellään. Toisekseen mistä tiedät millainen suhde miehellä on oikeasti avokkiinsa. Sinä voit olla se, joka hänelle eniten merkitsee. Ei fritsuja anneta, jos ei o
Joo ei tässä ole kyllä kyse miehen osalta mistään muista tunteista kyse kuin himosta ja kiimasta. 😄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noloa, teiniä.
Ei voi olla koska teineiltä on seksi kielletty.
Mitä vi..ua se kenellekään kuuluu, vaikka koko kaula olisi purtu!
Poolopusero päälle:) Mitä tuo kenellekään kuuluu, eli ei tarvitse selitellä mitään jos näkyykin.
Ja tajusin juuri, että vaikka meikkaisin kotona fritsua piiloon, niin menen kävellen töihin ja kaulahuiviin varmaan jää osa meikistä. Pitääpä ottaa siis meikkivoide mukaan.