Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ois parturi sitten kohta puolin. On se hyvä kun leikkuu maksaa vain 25e näin miehelle.

Vierailija
04.03.2024 |

Sääliksi käy naiset jotka pulittaa 50-100e leikkuusta. En käy usein parturissa, ehkä 4-5 kk välein.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noin MIEHENÄ tulet tälle sontapalstalle ulisemaan typeriä? Sinä mikään mies ole, näytin tekstisi miehelleni, kysyi minulta, että onko kaikki tällä palsta yhtä hulluja kuin tuo nk. mies? Ihmetteli miksi ihmeessä käyn tämmöisellä palstalla. Viisas mies minulla. Suljen nyt tämän typeryyden. Huomaan tekstistäsi, että taso on todella surkea. 

Vierailija
22/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole käynyt kampaajalla yli 10 vuoteen. Pitkät hiukset, ei ole ollut mitään syytä mennä.

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä täytyy läyhätä! 

Tyttäreni on kampaaja joten en maksa mitään.. lällälläää!! 

Pata kattilaa soimaa. Sä siis kuppaat tyttäreltäsi ILMAISTA palvelua. Tämä on vielä säälittävämpää kuin aloittajan viesti. 

Vierailija
24/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa. Sä siis kuppaat tyttäreltäsi ILMAISTA palvelua. Tämä on vielä säälittävämpää kuin aloittajan viesti. 

No älä nyt viitsi, ohesta totean, että kyllä minä leikkasin aikuisten lasteni hiuksia ilmaiseksi ja ompelin vaatteita, samaa tekee nyt tyttäreni, jos muu suku yrittää samaa, kerromme hinnaston, mutta kyllä perhe pitää yhtä. Pöljä olet. 

Vierailija
25/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 euroa on nykypäivänä törkyhinta täällä päin! 10-15 eurolla olen leikkauttanut hiukseni viimeiset 4-5 vuotta täällä päin! Ja partureissa on valinnan varaa!

Vierailija
26/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistän yritteliäitä mm-partureita 3 kk välein. Hintaluokka 14-20 e.

Vierailija
27/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa höpinää. Mun paikkakunnalla miesten hiusteenleikkuu maksaa 14e ja naisten 25e. Ihan kunnon parturi-kampaamossa.

Vierailija
28/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on, kurdit laittaa pään kuosiin 15e

Vierailija
29/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt viitsi, ohesta totean, että kyllä minä leikkasin aikuisten lasteni hiuksia ilmaiseksi ja ompelin vaatteita, samaa tekee nyt tyttäreni, jos muu suku yrittää samaa, kerromme hinnaston, mutta kyllä perhe pitää yhtä. Pöljä olet. 

Osuiko arkaan paikkaan kun piti mennä henkilökohtaisuuksiin ja alkaa nimittelemään? Toki te voitte keskenänne sopia "oravannahka kaupoista" mutta älytöntä tulla sillä tänne pätemään että kuppaa ilmaista palvelua. Olisit toki voinut kertoa "vaihtokaupoista" jo edellisessä viestissäsi mutta tokihan halusit vain provosoida.

Vierailija
30/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 euroa on nykypäivänä törkyhinta täällä päin! 10-15 eurolla olen leikkauttanut hiukseni viimeiset 4-5 vuotta täällä päin! Ja partureissa on valinnan varaa!

10€ ei kata kampaajan/parturin kustannuksia millään muotoa tänä päivänä. Alvit on nousseet, tilavuokrat nousseet, sähkö- ja vesimaksut nousseet jne. Ja palkkaakin ois kiva varmaan työstään saada. Millä hinnalla sä itse suostuisit tekemään parturointia?

Vierailija
31/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu, parin tunnin kuluttua parturiin 2 kk tauon jälkeen. Äiti antoi just tasarahan 30 euroa maksua varten.

Vierailija
32/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10€ ei kata kampaajan/parturin kustannuksia millään muotoa tänä päivänä. Alvit on nousseet, tilavuokrat nousseet, sähkö- ja vesimaksut nousseet jne. Ja palkkaakin ois kiva varmaan työstään saada. Millä hinnalla sä itse suostuisit tekemään parturointia?

Nämä onkin henkilöitä, joille työ maistuu! Eli leikkaavat 4-5 hiukset tunnissa. Eivätkä nakertele 40 minuuttia vähän kerrallaan niin kuin suomalaiset parturit. Enemmän nuo tienaa, kuin suomalaiset parturit tunnissa! Eikä asiakkailta kuluteta turhaan aikaa!

Vierailija
33/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 euroa on miehelle kallis. Maksan naisena saman verran hiustenleikkauksesta, paikalliset parturit veloittavat miehiltä vähemmän. 

Vierailija
34/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kampaamoleikkauskin voi olla edullinen, jotain päälle kolmekymppiä. Mutta se jälki on sitten täyttä kuraa...

Kampaajalle on tuottoisampaa jos asiakas tilaa parin tunnin kampaamokäsittelyn leikkauksineen, värjäyksineen, muotoiluineen ja niin edespäin... Useamman satasen homma tuottaa enemmän kuin parin kympin hintainen leikkaus. 

Vierailija
35/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun yksinhuoltajana vien lapsen 4 kertaa vuodessa hiustenleikkuuseen, maksaa 28€/krt. On kallista. Yritän opetella itse.

Vierailija
36/36 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kävin vuosia 25€ hiustenleikkauksessa parturilla joka osasi homman noin 10 minuutissa. Koska lyhyitä hiuksia pitää leikata 3-4 viikon välein alkoi tämä homma ärsyttää ja ostin hiustenleikkauskoneen ja alkoi leikata itse. Hommaan menee ehkä vajaa varttitunti kaikkineen. Säästöä 10 vuodessa tuhansia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi