Eikö asia ole niin, että on laillista mennä toisen asuntoon jos ovi on jätetty auki?
Miehen kanssa kinaa. Naapurin talon ovi oli unohtunut auki ja olen aika utelias ihminen.
Kävin sisällä tarkastamassa, että kaikki on kunnossa ja kiersin paikat.
Lukitsin sen jälkeen oven ja suljin sen.
Nyt mies syyttää minua kyyläksi ja olin kuulemma laittomalla vierailulla.
Kävin vain tarkastamassa, että kaikki on kunnossa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt minua alkoi pelottamaan, että joudun vaikeuksiin. Apua jos siellä olikin kamera!!
Ap
Mitä teit siellä?
Johan sanoin. Tutkin paikat. Olin sisällä jonkun tunnin verran.
Ap
Tunnin verran siis siellä tongit kaappeja ja laatikoita. Toivottavasti joudut vaikeuksiin.
Miten jollain on aikaa ja innostusta kirjoittaa näitä provoja? Tulin lounaalla tänne kurkkaamaan ja joutaa pois saman tien pois.
"Kävin vain tarkastamassa, että kaikki on kunnossa."
"Johan sanoin. Tutkin paikat. Olin sisällä jonkun tunnin verran."
Juu-uh, siihen ei tuntia kyllä menisi. Ties mitä muuta touhusit.
Joo on ok jos haluat perääsi rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta.
Hyvä AP 👍. taas nähtiin..."olen huumorintajuinen" 🤣. Täydestä meni kuin väärä raha.
Ei toisen kotiin saa mennä ilman lupaa. Ihan sama onko ovi auki vai kiinni.
saa mennä ja saa vallata asunnon. saa myös ottaa kaiken, mitä ei ole lukittu (se ei ole varastamista, vakuutusyhtiökin sanoo niin)
t: vihervasemmistolainen
Jätä poika ens yönä ovi auki. Joku tulee tarkistamaan voitko hyvin ja peittelee varpaatkin hellästi. Kerrankin joku tulee käymään. :)
Ameriikan ihmemaassa sinut olisi ammuttu.
No se oli ja meni. Se on kiellettyä. Ellet epäile että joku makaa siellä puolikuolleena ja kipeänä, apua vailla. Ehkä kertoo mitä haluaa apteekista ja kaupasta. Ja jos kipeä makaa eteisessä, ei ole hyvä mennä asuntoa roplaamaan omin päin. Pitää olla hyvin hyvin perusteltu syy ja laki huomioida.
Taasko? Teit saman jonlin aikaa sitten, sanasta sanaan(muistan sen aloituksen mulla on prkeleen hyvä muisti).
No voi viddu sun järjenjuoksuas! Onko mielestäsi laillista varastaa lukitsematon pyörä? Vertaa siihen.
Aika usein se naapurin ovi on auki, kun kuukauden välein teet tämän saman aloituksen. Ei sulla mitään muuta tekemistä olisi?
Musta voisit ruveta harrastamaan itseltäsi kyselemistä, eli vastaat omiin kysymyksiisi niin kuin toiselle henkilölle joka kyselee sulta. Teet sen vaikka ruutuvihkoon niin kukaan ei näe ja voi olla rehellinen. Katso tuleeko asiat selvemmiksi näin havainnollistaen.
Entäs kun minulla oli kerran huoltomiehet käymässä asunnossa kun olin itse poissa, ja myöhemmin kuulin naapurin käyneen kurkkimassa huoltomiesten avoimeksi jättämästä ovesta asuntooni sisälle?