Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmeeni kun porukka ajaa autolla kuntosalille

Vierailija
04.03.2024 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pitäisi tulla, jos on parikymmentä kilometriä matkaa? Täytyy kai jotain energiaa säästää sinne salillekin, ei se rauta muuten nouse.

Vierailija
2/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden on aina löydettävä joku "paikka" missä ne tekee asioita, ne ajaa autolla sisätiloihin juoksemaan juoksumatolla. :D

Tää on nimenomaan sen bitc hh a ss pus s y a s s asenne kaikkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä pitäisi tulla, jos on parikymmentä kilometriä matkaa? Täytyy kai jotain energiaa säästää sinne salillekin, ei se rauta muuten nouse.

Samaa mietin :) mä kävin aikoinaan salilla töiden jälkeen eli työmatkan yhteydessä, kun oli työskentelypaikkakunnalla parempaa salitarjontaa. Työmatka oli tuolloin 110 km suuntaansa. Millä muulla kun autolla olisin siihen salille tullut kun kotoa työpaikalle ei taas päässyt julkisilla, eli auto oli joka tapauksessa mukana.

Vierailija
4/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työmatka 120km ja ihan kävellen+junalla hoidin salilla käynnit.

Vierailija
5/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin :) mä kävin aikoinaan salilla töiden jälkeen eli työmatkan yhteydessä, kun oli työskentelypaikkakunnalla parempaa salitarjontaa. Työmatka oli tuolloin 110 km suuntaansa. Millä muulla kun autolla olisin siihen salille tullut kun kotoa työpaikalle ei taas päässyt julkisilla, eli auto oli joka tapauksessa mukana.

Esim. hiihtäen tai polkupyörällä. 110 km suuntaansa ei ole matka eikä mikään, jos on kunnossa.

Vierailija
6/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen kuntosalille 22km mutta ikinä ei jotenkin siinä ovella huvitakkaan enää niin pyöräilen kotiin klapihommia jatkamaan.

Vierailija
7/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs immulle muuten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi