Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso dildo?

Vierailija
04.03.2024 |

Minkä laisia ja kokoisia dildoja teillä naiset on? 

Itse haluaisin hankkia todella ison, lähinnä paksuutta sais olla paljon. 

Kertokaa suosituksia.. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 millinen itsellä, vaatii vähän lämmittelyä vaikka vibralla ja liukkaria mutta sinne tupsahtaa ja tekee kivaa. Etsitkö vielä isompaa, niitähän löytyy

Vierailija
2/23 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 millinen itsellä, vaatii vähän lämmittelyä vaikka vibralla ja liukkaria mutta sinne tupsahtaa ja tekee kivaa. Etsitkö vielä isompaa, niitähän löytyy

Miten pitkä se on? 

Kyllä vähintään tuon paksuinen sais olla.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouvan suosikki on sellainen ehkä talouspaperihylsyn kokoinen pehmeä, kiinasta tilattu jytky. Vähän aikaa kun lämmittelee, se menee kivasti yhtä aikaa pe*niksen kanssa. Sitten tekee gutaa molemmille. 

Vierailija
4/23 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkä se on? 

Kyllä vähintään tuon paksuinen sais olla.. 

Taitaa olla joku 25-30 senttinen, meillä ei mittanauhaa käytetä ;) ihan hyvä se on

Vierailija
5/23 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat paksuimman mitä nettisivuilta löytyy. Kerro sitten oliko tarpeeksi paksu vai liian ohut.

Vierailija
6/23 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#minkälaisia

Vierailija
7/23 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran käymässä selaisessa seksivälinekaupasa. Tästä on kyllä jo vuosia aikaa (ja miten olin sellaiseen paikkaan joutunutkin). Siellä oli myynnissä sellainen valtavan kokoinen kaksipäinen keinokalu. Se oli ainakin metrin pituinen ja ehkä 10 cm paksu, saatoi olla enemmänkin. Sanoin naispuoliselle myyjälle ihan viattomasti, että käyttääkö tuollaisakin joku ja kukahan noita oikein ostaa. Myyjä vastasi vähän sillai pyöreitä, että kyllä niitä ostetaan, mutta ei hän voi tässä kertoa kuka niitä ostaa.

Olettasin, että se oli ehkä tarkoitettu sellaiseen lesbian love -käyttöön, kaksipäinen kun oli. Jos kaksi naista on vaikka sängyllä kasvokkain tuon tekokalun kumpikin pää sisällään, täytyy siinä olla häpyhuulet tosi kireällä ja nautinto varmaan suurta. Vähänkin kun toinen liikkuu, heti tuntuu toisessa. Ja ainakin orgasmin tullessa liikutaan sitten paljon enemmän. No huh huh sentään.

Vierailija
8/23 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahti Timppa!

Vierailija
9/23 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran käymässä selaisessa seksivälinekaupasa. Tästä on kyllä jo vuosia aikaa (ja miten olin sellaiseen paikkaan joutunutkin). Siellä oli myynnissä sellainen valtavan kokoinen kaksipäinen keinokalu. Se oli ainakin metrin pituinen ja ehkä 10 cm paksu, saatoi olla enemmänkin. Sanoin naispuoliselle myyjälle ihan viattomasti, että käyttääkö tuollaisakin joku ja kukahan noita oikein ostaa. Myyjä vastasi vähän sillai pyöreitä, että kyllä niitä ostetaan, mutta ei hän voi tässä kertoa kuka niitä ostaa.

Olettasin, että se oli ehkä tarkoitettu sellaiseen lesbian love -käyttöön, kaksipäinen kun oli. Jos kaksi naista on vaikka sängyllä kasvokkain tuon tekokalun kumpikin pää sisällään, täytyy siinä olla häpyhuulet tosi kireällä ja nautinto varmaan suurta. Vähänkin kun toinen liikkuu, heti tuntuu toisessa. Ja ainakin orgasmin tullessa liikutaan sitten paljon enemmän. No huh huh sentään.

Ensinnäkin, luuletko että niissä kaupoissa koristeeksi otetaan tavaraa hyllylle? Ja toisekseen, ootko joku tirkistelijä kun muiden ihmisten asiat kiinnostaa noin paljon? Harvemmin seksikauppoihin vahingossa mennään...

Vierailija
10/23 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt vahingossa, ihan asiaakin oli. Tarkoitin vaan sitä, että kun en juurikaan tuollasissa paikoissa käy. Sen verran harvoin olen käynyt, että en itseäni tirkistelijäksi luokittelisi. Mutta jos sinä tiedät paremmin, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
12/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi lasinen.

Vierailija
13/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataa mennä vähän rajumman puolelle mutta toiminut minulla sekä ykkös ja kakkos käytössä.

tällä https://typy.fi/products/iso-musta-anaali-dildo-32cm

Vierailija
14/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala! Onnekksi en ole koskaan törmännyt tällaisiin messuhalli pilluihin!

Vierailija
15/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso ja paksu imukuppi dildo. Sen saa helposti kiinni esim suihkussa seinään. Sit ei muuta kun peruttaa siihen ja hyvää tekee.

N56

Vierailija
16/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyaikaa. Vain 1/10000 miehillä on tarpeeksi iso kalu tyydyttämään naisen.

Vierailija
17/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nykyaikaa. Vain 1/10000 miehillä on tarpeeksi iso kalu tyydyttämään naisen.

voivoi. Kurja on harhakuvitelmasi

Vierailija
18/23 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan totta ja sexpo neuvookin avaamaan suhteen, että nainen voi nauttia myös jättikokoisista kaluista, joka on naisen perusoikeus.

Vierailija
19/23 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.

Vierailija
20/23 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse todella paksuista leluista. Sellainen joka venyttää ja on kartion muotoinen, musta ja pehmeä. Halkaisija lopussa n. 80mm. 

itselle se venyttävä tunne on paras, siinä jos mies vielä surruttaa klittaa niin laukean heti. Nainti sen jälkeen ei kyllä tunnu missään, mutta peppupano piristää miestä kummasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi