Oltiin kyläpaikassa ja keittiössä näkyi perunamuussi-ainekset pakkaus tyhjänä, emäntä väitti tehneensä muussin itse
Huomasi heti että oli käytetty muussi jauhetta, olin vähällä huomauttaa asiasta mutta päätin olla hiljaa.
Kommentit (17)
Ei ole lahjahevosen suuhun katsomista. Syöt tyytyväisenä, kun joku ruoan tarjoaa eteesi. Muu on moukkamaista.
No ihan omin kätösin oli emäntä muusin sekoitellut jauheesta . Olisit kiittänyt vain kauniisti .
Itse tehnyt valmismuusin pakkauksen ohjeen mukaan. Jotkut eivät oikeasti tiedä että sen voi tehdä myös raakaperunasta.
Joko taas? Monesko kerta, kun kirjoitat tämän saman jutun tänne? Miksi?
Kyläpaikassa näkyi avattu kortsupaketti yöpöydällä vaikka isäntä väitti siittäneensä lapset
Oliko suolaista piirakkaa? Meillä muusijauhetta käytetään vain piirakkapohjaan.
Voi kauheeta 😱
Mutta etpä saanut koskaan tietää kuinka pahaa se emännän itse tekemä muusi olisi voinut olla. Ehkä se pussimuusi oli hyvä vaihtoehto tai sitten se oli varavaihtoehto, kun itse tehty meni pilalle.
Hyi! Yök. En syö! Näin olisi pitänyt sanoa.
Emäntä olisi ollut kiitollinen rehellisestä palautteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olisit alkanut huutamaan HUIJARIa suureen ääneen ja heiluttamaan allit täristen sitä muusilaatikkoa ilmassa 😡
Ja sitten olisi pitänyt tilata pizzat tai mäkkärit, koska eihän meillä syödä tuollaista moskaa.
Perunamuusia en tee koskaan, mutta se muusijauhe on todella hyvä suolaisiin piirakoihin. Kun korvaa osan jauhoseoksesta muusijauheella, niin saa maukkaan piirakkapohjan.
Taasko olit syömässä sen saman perheen luona, mistä aiemminkin kerroit pottumuusijauhe-jutun? Miten ne nyt tolleen jättää niitä pusseja lojumaan, tirsk!
Olisit alkanut huutamaan HUIJARIa suureen ääneen ja heiluttamaan allit täristen sitä muusilaatikkoa ilmassa 😡