Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu ja ensimmäinen riita

Vierailija
03.03.2024 |

Eli olen ollut sinkkuna noin 10 vuotta ja kaikki suhdeviritelmäni ovat kaatuneet noin1-2 kuukaudessa jokinlaiseen riitaan tai pieneen erimielisyyteen. Joskus minun aloitteestani ja joskus miehen. Yleensä seurauksena mies on sitten jättänyt minut. 

olen nyt tosissani alkanut miettimään miten on mahdollista että omat suhteeni eivät onnistu, kun näen ympärilläni parisuhteita joissa on paljon vakavampia kriisejä ja pariskunnat haluavat selvitä niistä yhdessä.

Teoriani on että suhteen alussa ei ole vielä tarpeeksi kiintynyt toiseen ja sen vuoksi yhteys kaatuu pieniin riitoihin. 

eli kysymykseni on että te jotka olette olleet jo pidempään parisuhteessa niin milloin teillä oli ensimmäinen riita? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni kanssa koko puolen vuoden seurustelu oli yhtä kriisiä. Sitten menimme naimisiin ja riidat loppuivat siihen. Kai tajusimme, että nyt on tosi kyseessä, ja turhista ei enää marista. 30 v. takana yhteistä taivalta.

Vierailija
2/6 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mieheni kanssa koko puolen vuoden seurustelu oli yhtä kriisiä. Sitten menimme naimisiin ja riidat loppuivat siihen. Kai tajusimme, että nyt on tosi kyseessä, ja turhista ei enää marista. 30 v. takana yhteistä taivalta.

Mistä te riitelitte? En voisi edes kuvitella, että riitelisin ekat puoli vuotta uuden kumppanin kanssa. 

Vierailija
4/6 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään isompaa riitaa ainakaan ensimmäiseen pariin vuoteen. 

Vierailija
5/6 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt vuoden seurustellut eikä ole riitoja ollut ja tuskin tuleekaan. 

Vierailija
6/6 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt vuoden seurustellut eikä ole riitoja ollut ja tuskin tuleekaan. 

Et kai oo tosissas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi