Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYS04 Tiistai!***

16.01.2007 |

Lukemista, pliis:) Meillä on hiljaista tänään, kun suurin osa porukasta on reissussa.

Lapset koisi ilman lelujaan, mutta vähän levottomasti kyllä. Älähtelivät yöllä.

T: Ynis

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin paremmin,nyt kamala väsy ku monta yötä menny valvoessa.Niinhän se on että toaaliväsy iskee ku saa pikkusen nukuttua..

Eilen meni puol11 ennen ku lapset nukahti.Poika ramppaa kyl vessassa ja sanomassa vaik mitä asioita jos ei uni tule.Typy pysyy sanägyssään vaik pääsis pois mut siellä meluaa ja n.tunnin valvottuaa huutaa et vaippa pitää vaihtaa,yks laulu ja sit nukahtaa.Jos ei vaiha vaippaa ni sänky kastuu ja kai se tuntuu pahalle nukkumaa mennes..Osaa pyytää sit niin sulosesti esim.ole mun pienen vielessä hetki,ihan senuntti..

Voin vaa kuvitella mikä rumpa olis jos nukkusivat samas huonees!

Ynis:Ei kuulosta mitenkää helpolle tuo nukkutouhu!Ja ne miehet..tuossa tilanteessa tarvis samat tiukat linjat molemmilta vanhemmilta!Voimia!!!

Tänää alkas jumppa,maksoin ne sitte :-/ Viime keväänä pääsin niin hyvin jumpille,syksyllä meni rahat hukkaa sairastelujen takia..nyt toivoin et taudit ois ohi!Blääääh!

Illalla pojan tulevalla koululla on eka info...jotenki yritän unohtaa koko syksyn mut muistutuksia tulee!Täytyy myös typyn tarhahakemus täyttää.

MEnnää kohta muskarii..typy jo oottaa,pakkaa reppuaan.

Tulkaa sanomaa jotain!

jatu

Vierailija
2/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkeen eilinen minipino:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9337607&p=2&mpage=2&tmode…

Ulkona on hirveä tuuli ja tulee lunta. Toivotaan vaan ettei muutu tän päivän aikana sen märemmäksi sateeksi, jottei tulis liian liukasta kun huomenna pakastuu.

Iltariekkumisesta. Eilen oli mun vuoro nukuttaa. Tai kuten Onni sanoo " tänä vuonna on äitin vuoro" . Kun poistuin huoneesta, kesti 12 sekuntia kun se huuto taas alkoi. Kävin alkuun pari kertaa vain vähän huutoa kunneltuani. En puhunut mitään, kuiskasin korkeintaan että öitä. Mietin kyllä, kun se huutelee että äiti tuu käymään täällä tai että avaa ovi että pelkääköhän se. Huoneessa on kyllä pieni lamppu palamassa, joten en oikein usko siihenkään. Jos jättäisin oven raolleen, kohta se alkais sitten juosta huoneesta pois varmaan. TUo ovi kun ei jää vähän raolleen vaan se avautuu aika paljon. Siinä on joku vika.

Yks Onnin neljästä uninallesta on sellainen, jolla tulee hännän töpö vaatteiden läpi. Sitten se tahallaan rappaa sitä häntää niin, että se luiskahtaa sinne vaatteen sisään. Sitä sitten piti eilenkin käydä korjailemassa. Yhdesti menin komentamaan kovasti, että nuku mutta viimeisellä kerralla sitten taas ihan nätisti. Onni valitti kuivaa huulta. Hain rasvaa ja sanoin, että nukutaanpas nyt. Sitten rauhoittui. Eilen meni ehkä n. 45min että nukahti. Eli vähemmän kuin edellisenä iltana. Joten olisko tässä jotain toivoa?

Iltaisin iskee vaan niin kauhea epätoivo, että olen valmis soittamaan seuraavana päivänä ties minne. Myönnän, että jos asuttais Kokkolassa, soittaisin varmasti heti neuvolaan. Th oli niin tuttu ja käytiin niin usein, että olisin varmaan helposti turvautumassa apuun. Nyt pitää pärjätä omillaan:D

Eniten tässä rumbassa pelottaa se, että jos tuosta huoneesta ja sängystä tulee samanlainen kammotuksen aihe kuin pinnis oli lopulta. Siksi mietin, kannattaako antaa huutaa mutta toisaalta kun ei se itke oikeasti. Sattumalta katsoin jokunen ilta sitten " nanny 911" jakson, jossa otettiin tutit isoilta lapsilta pois ja ne huusi ja itki aamu viiteen! Onneksi meillä ei sentään noin pitkään. Ja aamulla uni maistui kyllä. Kuuden aikaan ja 7.20 kuului itkua. Sinnillä yritin vielä vaan kohentaa Onnin asentoa puoli 8 aikaan ja niinhän se jatkoi unia 9 asti!!! Jee!

Kohta tulee kaveri tyttönsä kanssa. PItää mennä varmaan laittaan tukka ojennukseen.

Taasko mä jauhoin vaan tästä nukkumishommasta... Ens kerralla jotain muuta.

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa juuri mitää kirjottaa

väsyttäää,lenssu jyllää lapsilla.

Hilma valitti koko yön korvaa,iltapäivällä lääkäriin.

Kirpulla ei enään kuumetta mutta sylissä vaan ollaan

kaksi hammas pilkistää alaleuassa :D

Nyt ruuanlaittoo

Ramika

Vierailija
4/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirjoittaa tai oikeastaan edes lukea ei ehdi. vauva pitää liikkeessä, masu vaivaa vieläkin... vieraita ollut, ristiäiset tulossa, homma piisaa....

palaan kyllä palstavahvuuteen kunhan pystyn. koitan ehtiä silmäilemään viime viikon pinoa ensin...

äk ja pojat

Vierailija
5/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä kuokkavieraita, vai käyttekö taustailemassa. Sanokaa böö!

Jatulle paranemista! On tauti tosiaan kiusannut sua jo pitkään.

T: Ynis

Ps. Järjetön kysymys, mutta milloin on laskiainen? :)

Vierailija
6/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullat on jo kaupoissa mut laskias tiistai on 20.2.Vähä turhan aikasin herkku houkutukset tulee!

Muskarissa oli kivaa!Vähän oli typy hämillään kun oli uudet loppu-ja alkulaulut.

Ei ole Onninkaan nukahtaminen ihan helppoa.Voimia sinnekin!

Ei taida lääke auttaa,oon syöny nyt 4½päivää..2½päivää jälellä.Eiks pitäs jo olla vaikutusta????Voiko enää auttaa??

KAnnulla huuhtelen jokapäivä monta kertaa,mut ois kai tarvinnu vahveman tropin ku oli jo niin pahana tauti.

Ärsyttää se typerä lääkäri,yksityiselle ei viiti mennä ja maksaa.Vois tälläsis tapauksis antaa uuden lääkkeen puhelimes!!

Taidan mennä sohvalle ja laittaa SAlkarit pyörii,ei voi enää kattoo illal ku poika seuraa vähä turhan tarkasti-ei ole ihan 6v:n ohjelma...

jatu

Vierailija
7/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on pinossa. Itsekkään en ehdi oikein kirjoittamaan. Veetillä riiviö vaihde päällä kun ei suostunut päikkäreille ja nyt on väsynyt. Ja koko ajan tuhoaa jotain.

Venla nukahtaa ihan just omaan sänkyynsä. Miehen lähetin kauppaan kun itseäni ei vaan huvittanut lähteä. Oon koko päivän siivonnut ja pessyt pyykkiä ja vielä pitäis lattiat pestä.

Veeti ois nykyään kovin innustunut syöttämään Venlalle kaikkia ruokia. Ollaan Venlan kanssa nyt muutama viikko kiinteitä syöty. Neidillä on hyvä ruokahalu ja kiinteitä syö mielellään. Velliä ei suostu juomaan ollenkaan. Veetikään ei ikinä velliä susotunut juomaan.

Veetin kanssa pottala harjoittelu sujuu hyvin. Nyt on jopa kakat suostunut pottaan tekemään. Ja tosi hyvin muistaa potalle mennä.

Juup mutta nyt tuota Veetin touhua hieman rauhoittelemaan.

Tuli vaan omaa napaa.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija
8/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ilmoittautua. Luin, mutta enempää en ehdi. Los duunos pukkaa.

Vierailija
9/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan olevani syyllinen neljään lukemiseen enkä yhteenkään kirjoittamiseen tänään. Nyt lähdemmä kyläilemään typyn kanssa. Neuvola oli tänään, kaikk hyvin vaikka vähän huolestuttikin kun on huonoa oloa ja päänsärkyä ollut. Uusi terkkari, sellainen ihan kiva mutta aika tyttönen kun oon tottunut vanhaan konkariin.

Vierailija
10/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iika mahtaa kasvaa, kun nukkuu niin pitkään ;) aamulla syötin poikaa ja nukahti syliin yhdeksän aikoihin. Puin sitten vaunuihin, jossa nukkua posotti yhteen asti. Voi olla, että ois hetken vielä nukkunu, mutta heräs, kun kävin välillä ovesta kuikkimassa. Oli kyllä hälytinkin, mutta piti silti käydä ihmettelemässä. Pari tuntia poika touhus lattialla ympäriinsä ja nyt on vielä toisilla unilla. Ja yö oli kuitenki ihan hyvä. Syö toki yöllä muutaman kerran. Ja päivällä rintamaidon lisäksi peruna-hirvenlihaa ja pelkkää perunaa.

Pekan petivaatteet on taas pesussa, kun ei halunnu päikkärivaippaa. Käy pissalla ennen unia, mutta sitte pissa tulee kuitenki. Nukkuu kyllä aika pitkään.

Oon nyt ottanu " supernanny" (tai mikä sen ohjelman nimi nyt onkaan) -tyylisen jäähysysteemin käyttöön. Ensin varoitus, ja jos jatkaa yhtä typeröintiä (esim kiipeää pöydälle), viedään jäähylle kodinhoitohuoneeseen, jossa pitää rauhoittua iän mukaiset minuutit. Sitten meen hakemaan ja halataan ja pyydetään anteeksi (lapsi pyytää). Saapa nähdä. Eilen kannoin Pekan kymmeniä kertoja takaisin. Tänäänkin tuli muutaman kerran ja koitti vaan huikkia antees. Mutta aika äkkiä rauhoittui. Toisille oon vaan sanonu, että heillä on sitte sama systeemi.

Omasta ruokarauhasta ei kyllä oo tietoakaan, mutta tuumin, että nyt on korkea aika pistää väki ruotuun.

Jeps, ja oon lukenu jo muutamaan kertaan, mutta en vain tahdo ehtiä kirjoittaa, kun muut on sitten hereillä, vaikka Iika nukkuukin ja kotihommia piisaa.

Meen jatkamaan verhojen vaihtamista.

Jatulle paranemisia ja äitikuulle voimia! Äitikuulle yhä sanoisin, että kokeile jättää rela-tipat pois tai vaihtaa esim Lactophilus- maitohappabakteerijauheeseen, jos vauvalla on yhä vaivoja. Jos vaikka auttais.

T@hti

Vierailija
11/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt saivat sopivan oloisen lastenhoitajan kotiin. :-)))) Tänään olin perhepäivänhoidonohjaajan ja hoitajan kanssa tapaamisessa. Tulevat seuraavaksi meille " tsekkaan" tilanteen ja hoitaja ottaa sitten lisäksi vielä muutaman harjoittelupäivän. Tuntuu hyvälle.

Äiti ja sisko poikkesivat ja olivat lapsenvahteina tapaamisajan. Menihän siellä 2h + matkat.

Matkoista. Tyhmä minä, olisi kannattanut hommata nelivetoinen auto. Pieni tila-auto on aika haastava näillä keleillä.. HoH-hoijaa.. Jälkiviisautta..

Meillä ollut " jäähy" pitkään käytössä. Toimii. Sini ollut lähinnä jäähyllä toisten vahingoittamisesta. Minä en ole kyllä varoitellut jäähystä. Puremisesta, potkimisesta yms. jäähy napsahtaa aina. Lelujen raastaminen Rosan kädestä on ollut viimeaikoine jatkuvaa. Nyt jäähy on seurannut myös siitä->tapa on tehonnut ja tytöt leikkivät sopuisammin. Välillä meno oli ihan mahdotonta, kun Rosa ei olisi saanut mitään ottaan käsiinsä. Nyt on hyvä näin. Sini ei ole enää päivittäin, lelujen raastamisesta toisen kädestä, jäähyllä. Tehokas keino karsia huonoja tapoja. :-)

Lila75

Vierailija
12/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että työt haittaavat tätäkin harrastusta ;) Mutta nyt pika-pikaa, kun mies syöttää iltapalaa lapsille.

Meillä ei toimi tuo jäähy-penkki-systeemi. Kokeiltu on, mutta ei...Esikoiselle oli käytössä silloin valovuosia sitten kun hän oli jotain 3-4 vuotias, ja silloin systeemi toimi. Lienenkö tullut vanhaksi tai laiskaksi, vai onko " vika" lapsessa, jos jäähyily ei tehoa?

Meillä iltanukutukset ovat ottaneet askeleen parempaan suuntaan. Neitikin nukahtaa itsekseen omaan sänkyyn iltamaidon jälkeen. Nyt tämä tietysti kostautuu, kun menen kehumaan...Mutta kun meillä nuo nukkumisasiat on olleet kautta aikojen niin vaikeita, että täytyy olla iloinen edes tästä seikasta, vaikka se ehkä ohimenevä ilmiö onkin. T-P:lle vain jaksuja Onskan nukutuksen suhteen. Pidän peukkuja, että tämä ilta olisi helpompi :)

Nyt olisi kolme päivää vapaata. Ihanaa! Onkin ollut aika rankkoja vuoroja töissä.

Jatu, kyllä kuurin olisi pitänyt jo purra, mutta syö nyt kuuri loppuun kuitenkin. Älä vain jätä ab-kuuria kesken. Toivon pikaista paranemista!

Enkeli, sano edes böö, että tiedetään sinun olevan kunnossa / hengissä? Miten Minin latistus on sujunut?

Äitikuulle mukavia ja onnistuneita järjestelyjä kastajaisten suhteen. Tulehan sitten kertomaan prinssin nimi, vaikka s-postissa.

Neiti kävelee jo melkoisen sujuvasti. Ihana katsoa, kun toinen niin keskittyneesti mennä taapertaa... Ja mukavaa on myös se, että Neitillä ja T:llä on seuraa toisistaan, viihtyvät jo pitkiäkin aikoja toistensa seurassa. Hauskinta leikkiä on se, että T vetää sukkia tai sukkahousuja Neitin jalasta. Sukat venyy ja paukkuu ja lasten kikatus on sen mukaista. Mitä enemmän venyy, sitä hauskempaa on :D

Ja nyt poistun takavasemmalle, tämän piti olla vain pikainen käynti... Tänne kun jumittuu helposti, niin kuin hyvässä seurassa on tapana tehdä.

Voikaa hyvin!

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
13/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lilalle hyvän hoitajan löytämisestä! Kerrohan tarkemmin, miten asia järjestyi!

Vierailija
14/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on ollut uuvuttava päivä. Onni ei nukahtanut päiväunille tänään. Kaveri oli lapsensa kanssa kylässä ja käytiin tarpomassa tuossa hirmuisessa lumimyräkässä 45min, Onni ei vaan nukahtanut. Repi lopulta harson pois edestä ja sanoi että tehdään lumitöitä.

Sitten, tultiin pihalle. Yhtäkkiä naapurin toinen koira oli vapaana meidän pihalla, kaverin lapsen vaunuja nuuskimassa. (tämä naapuri, jonka koirien haukuntaa olen aikani kuunnellut, valittanut sitten ja saanut huomata, että se auttoi). No, ennen kuin ehdin mennä sanomaan, että sun koira on meidän pihalla, se huuteli koiraansa. MInä huusin, että täällä se on meidän pihalla. Sitten se koira alkoi haukkumaan vaunujen vieressä. Minä sanoin, että voitko hiljentää tuon koiran, noissa vaunuissa on lapsi nukkumassa. Naapuri siihen sitten karjaisi todella aggressiivisella äänellä osoittaen asiansa mun kaverille: Kuule koko maailma ei pyöri teidän penikan ympärillä! (kiroilikin) Johon minä sitten lisäsin: Niin ja näissä vaunuissa on hereillä toinen lapsi, jonka kuullen sinä et tuollaista kieltä käytä.

Naapuri sanoi,e ttä koira haukkuu kun me ollaan niin omituisia. Öhöm, lapsi sisälläni heräsi ja minä sanoin, että sinä se vasta outo olet kun ne koirat haukkuu kun sinä olet kotona... Mutta siis joka tapauksessa ihan käsittämätöntä suun soittoa. Sanoi, että hän saa tehdä lumitöitä ja hänellä oli siksi portti auki ja ettei hän voinut tietää, että koira oli karannut. Ok, vahinkoja sattuu ja suurin ongelma tässä ei ollut se, että koira oli karannut (koska onneksi oltiin itse vielä pihalla) vaan se, millä tavalla naapuri reagoi kun pyysin viemään koiran pois ja pitämään kytkettynä. Yks toinen naapuri sattui oleen pihalla ja se huusi mulle, että soita heti isännöitsijälle. Ja näin myös tein.

Tuossa ei ole edes puolia siitä, mitä kaikkea se karjui meille. Huuteli vielä omalla pihallaan kun mieltä osoittaakseen kolasi lunta äänekkäästi ja sitten puhui oikealla vauvan-kielellä koiralleen, että äiti tekee tässä lumitöitä, enhän minä arvannut että sinä olit karannut.

Argh. Hyvästi naapurisopu, jos sitä tuon kanssa ikinä olikaan. Koko pihapiiri on ilmeisesti aika kypsänä ko. naiseen, näin pihatalkoissa ymmärsin. Selvästikin kyseessä on jollain tapaa, no erikoinen ihminen ainakin. Tuskin työkykyinen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kaikenlaista. Tuo jotenkin hermostutti ihan sikana tuo episodi tänään. Onneksi pikku neiti sai nukkua pihalla sitten rauhassa. Meidän äitien rauhaisa teehetki oli tosin tipotiessään kun Onni ei nukkunutkaan;) Mutta hyvin se jaksoi. Ainoastaan kerran kiusasi kaveriaan, kun aina piti saada sama lelu kuin kaverilla. Kun Onni hermostui ihan hiiteen, siis todella sillä hirtti kiinni ja se alkoi huutaan, pikku neiti säikähti ja oli antamassa Puuha Peten kaivuria Onnille. Minä en antanut Onnin ottaa sitä, ennen kuin sanoo kiitos. Kiitosta ei kuulunut vaikka uhkasin viedä kaivurin kaappiin ja sinne se sitten meni. Ja siellä se on edelleen. Aikansa poika jaksoi huutaa ja itkeä, syitä ehti tulla lisääkin mutta sitten se rauhoittui ja leikkivät vielä sovussa ennen kuin meidän vieraat lähti.

Mietittiin just sitten, että jos olis kaks lasta niin se olis varmaan aina tuota tappelua samoista leluista. Aivan kuten Lila kerroit:) Ah, onneksi on vain yksi, ei tarvi kuunnella tuota tappelua ihan joka päivä:D

Mä lähden paisteleen patonkeja iltapalaksi. Ai niin, serkun 3kk poika on vesirokossa. Sinne siis suuntaamme taudin hakureissulle huomenna tai ylihuomenna. Nyt tai ei koskaan;) Harvoin sitä hakemalla hakee tartuntaa.

T-P

Vierailija
15/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä ainakin toista tai kolmatta kertaa lukemassa.

Een kanssa korvalääkärissä oltiin -> liimakorvat -> uusi putkitus + kitarisan poisto. Julkisella jono 3-4kk -> mennään yksityiselle (onneksi on vakuutus), parin viikon päästä pitäisi päästä.

Yöt meillä edelleen huonoja.

Ee oli isänsä kanssa uimahallissa, tykkäsi kovin.

Aa hermostuu...

Mari + miehet

Vierailija
16/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huhuilusta, T-P! Olen lukenut ahkerasti tenttiin joka on parin viikon päästä, joten en ole ehtinyt kirjoittelemaan. Vaikka paljon kivempi olisi teidän kanssa kirjoitella kuin lukea mestariteosta nimeltä " Platonista transmodernismiin. Juonteita ihmisyyteen, ihmiseksi kasvamiseen, oppimiseen, kasvatukseen ja opetukseen" . Kiinnostavaa eikö totta!

Viikonloppuna käytiin anoppilassa, ja anoppi on kyllä aika huonossa kunnossa. Kotona lepäilee silti, kun ei ole taudin perimmäistä syytä löytynyt. Ne lymfoomaksi luullut patit osoittautuivat etäpesäkkeiksi, mutta itse tautia ei ole löytynyt monista tutkimuksista huolimatta.

Meillä sairastetaan. Karella oli eilen ripuli, joten mies jäi pienten kanssa kotiin tänään. Illalla kun tulin yliopistolta huomasin että Lilli tuntuu kuumalta, mittasin lämmön: 39.2! Suppoa peffaan vaan ja myöhemmin illalla Lilli oksensikin. Nyt sitten odotellaan kuka porukasta sairastuu seuraavana... Itselläkin vähän flunssainen olo.

Jaahans, pyykkikone kutsuu. Oma ( . ) paras ( . ). Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]kuumeinen ♥Lilli♥

Vierailija
17/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyytin kanssako??

Juu,Mimmu,syön kyllä kuurin loppuu ja toivon et herään aamulla täysin terveenä...ne haaveet :-/

Koululla olin ja kai sieltä jotain " tietoa" sai...Ip hoito mietityttää.Kovin on kallista ja koulupäivät on lyhyitä et pitkähän se ip on!

Paranemista sairastajille,niitä taas riittää :-(

Jatketaan Kukkuun huhuilua?Mitä kuuluu?

jatu

Vierailija
18/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miten hoitoasia selvisi hyvin :-)

jatu

Vierailija
19/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Minäkin tunnustan, että olen käynyt jo muutaman kerran kurkkimassa.

Onpa teillä, TiPi, ärsyttävän tuntuinen naapuri :( Naapuririidat yleensäkin ovat todella inhottavia.

Eipä täällä ihmeellisiä...isinsä on opettanut Antsalle kaikkia huimia temppuja tässä päivien aikana (on taas pari viikkoa välillä päivätkin kotona). Antsa esitteli taitojaan kauhistelevalle äidille: Hinataan säkkituoli sohvan viereen, kiivetään sohvalle ja hypätään maha edellä säkkituoliin..Pläts! Noh, onhan tuo hyvä, että kehittää liikunnallisia taitojaan, mutta pitääkö sitä ihan noin huimapäisesti..?

Meillä on ollut mukava 6-10 asteen pakkanen. Lunta on pyryttänyt koko päivän ja täälläkin on hiukan tuuleskellut.

Lila: Mukavaa, että hoitaja löytyi :)

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

SaaMa

Vierailija
20/20 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä odottelen että neiti nukahtaisi. Ollaan nyt opeltu nukahtamaan omaa sänkyyn ja nukkumaan siellä koko yö. Pitkään nukahti vain mun kainaloon ja siinä nukkuikin sitten koko yön. En vaan jaksanut enään sitä tilan ahtautta ja kun neiti ei öisin herää kertaakaan niin hyvin voi omassa sängyssään nukkua.

T-P Kurja naapuri teillä.

Lilalle ihanaa että lastenhoitaja löytyi.

Neiti nukahtikin jo.

Tänään Venla kääntyi ekaa kertaa selältä mahalleen. Just miehen kanssa puhuttiin että miten onkaan niin erillainen Veetin kanssa, mutta silti niin samanlainen. Vetihän kääntyi selältä mahalleen alle 2kk.ta vanhana. Oonkin toivonut että neiti ei niin aikaisin lähtisi liikkeelle mitä Veetu lähti.

Jotain muutakin piit komemntoida, mutta ei taas mieleen tuu. TAidan mennä pikku hiljaa nukkumaan.

Öttis