Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahalli ei ole bikinien paikka 😡

Vierailija
02.03.2024 |

Uimahallissa kuuluu pitÀÀ uimapukuja. Mahan esittely ei kuulu uimahalliin 

Kommentit (275)

Vierailija
241/275 |
06.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Stringit nÀyttÀÀ hyvÀltÀ ja ovat myös hygieenisimmÀt. Mammojen lahkeellisissa kokouikkareissa voi pyöriÀ jopa ihan koko pökÀle pilaamassa uima-altaan vettÀ.

Vierailija
242/275 |
06.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rintavana tÀytyy todeta ettÀ napakka bikiniylÀosa tukee enemmÀn kuin uimapuku. EihÀn siellÀ altaassa edes nÀe alaosaa

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/275 |
06.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen aina pitÀnyt omaa vartaloani niin vastenmielisen nÀköisenÀ, ettei tulisi mieleenkÀÀn mennÀ uimahalliin. En ole vuosikymmeniin kÀynyt edes uimarannalla. EnkÀ ole edes ylipainoinen. Olen aina ihmetellyt sitÀ, miten jotkut kehtaavat esitellÀ ruhojaan noissa paikoissa.

Vierailija
244/275 |
06.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintavana tÀytyy todeta ettÀ napakka bikiniylÀosa tukee enemmÀn kuin uimapuku. EihÀn siellÀ altaassa edes nÀe alaosaa

Ei nĂ€e?   Kokeilepa uimalasit pÀÀssĂ€ uintia.

Vierailija
245/275 |
07.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

parasta olis naku-uimahallit jep

Vierailija
246/275 |
07.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Piti oikein katsoa, ettÀ kuinka vanha tÀmÀ aloitus on. HÀmmennyin, ettÀ on uusi. MissÀ kivikaudella ap elÀÀ, jos mahan nÀkymisessÀ on jotain pahaa?

Vierailija
247/275 |
07.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Kuka edes kĂ€y uimalassa? SiellĂ€ muitten uloste- ja pissĂ€jÀÀmissĂ€ lillumassa. YÖK. 

Vierailija
248/275 |
07.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse miehenĂ€ kyllĂ€ mieluusti kĂ€yttĂ€isin semmoisin vanhan ajan miesten ylĂ€vartalon peittĂ€viĂ€ uimapukuja kun hĂ€peĂ€n vartaloani vaikka tiedĂ€n ettei ketÀÀn muuta kiinnosta miltĂ€ nĂ€ytĂ€n. Sellaisia vain ei myydĂ€ isoissa koossa, vaan vain semmoisa kapeita kilpauimarin pukuja jotka eivĂ€t mahdu pÀÀlle. Olen aina inhonnut speedoja, puntilliset menevĂ€t jotenkuten vielĂ€. Uimashortsin tuovat helpotusta mutta niitĂ€kÀÀn ei saa ainakaan tĂ€kĂ€lĂ€isessĂ€ uimahallissa kĂ€yttÀÀ.  EttĂ€ kyllĂ€ nĂ€itĂ€ ongelmia ihan miestenkin korvien vĂ€lissĂ€ on, tiedoksi tĂ€deille jotka tÀÀllĂ€kin huudatte lĂ€skimahoista. Juu, tuntuu kyllĂ€ hyvĂ€ltĂ€ varsinkaan kun en itse ole ikinĂ€ kenenkÀÀn vartaloa arvostellut ÀÀneen sen enempÀÀ kuin pÀÀnikĂ€n sisĂ€llĂ€.

Itselleni se on ihan yksi ja sama mitÀ muut pitÀvÀt uimahallissa pÀÀllÀÀn, eikÀ haittaisi vaikka viipottaisitte rinnat paljaana. Tuntuu ettÀ valtaosa nÀistÀ "ongelmista" on lÀhinnÀ toisten naisten toisilleen luomia. En ole ikinÀ kuullut yhdenkÀÀn miehen puhuvan mitÀÀn yhdenkÀÀn naisen uimapuvusta tai puvuttomuudesta.

Vierailija
249/275 |
07.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on uidessa aina Adidaksen bikinit, eikÀ kukaan ole tullut valittamaan

MitÀhÀn tapahtuisi jos laittaisit Speedot?

Vierailija
250/275 |
07.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On helpompi löytÀÀ istuvat bikinit kuin uikkarit. Kun on hoikka ja pitkÀselkÀinen, uimapuvut kiristÀÀ haaroista tai jÀÀ liian löysÀksi keskeltÀ. BikineistÀ suosin uimahallissa semmoista peittÀvÀmpÀÀ sporttimallia.

Vierailija
251/275 |
07.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringipeput, myös ne veltot ja roikkuvat, kiinnostavat miehiĂ€. Erityisesti vanhoja miehiĂ€. Nuorilla miehillĂ€ on katse puhelimessaan. Mutta meille muille naisille stringipepuista ja muusta itsensĂ€ esittelystĂ€ tulee paha olo, samoin erityisesti muille nuorille naisille, jotka kokevat joutuvansa vastaamaan varustelukilpailuun. 

SiinĂ€ missĂ€ nuoret miehet kilpailevat autoilla ja tietokoneilla (tai puhelimilla), nuoret naiset takapuolella. Huom! TĂ€mĂ€ ei koske kaikkia, vaan ainoastaan kilpailunhaluisimpia ja heikkoitsetuntoisinpia. 

NĂ€mĂ€, jotka eniten itseÀÀn esittelevĂ€t kĂ€rsivĂ€t henkisesti itse, ja saattavat ajautua hyvin surullisiin ratkaisuihin jopa elĂ€mĂ€nsĂ€ lopettamisen suhteen. EivĂ€t arvosta itseÀÀn ja elĂ€mÀÀnsĂ€. EivĂ€t koe olevansa tarpeeksi hyviĂ€ koskaan. Siksi he valitettavasti hakevat vahvistetusta itsetunnolle esittelemĂ€llĂ€ itseÀÀn. 

Uiminen on ihanaa. Voi kun kaikki voisivat siitÀ iloita ilman tarvett

Puhu vaan omasta puolestasi. Minulle ei tule huono olo kenenkÀÀn uimapuvuista, oli sitten stringipeppuja tai lahkeellisiĂ€ mummouikkareita. Jos joku haluaa esitellĂ€ takamustaan, se ei ole minulta pois mitenkÀÀn. Kaiken nĂ€köiset ja kokoiset uimarit ja uimapuvut mahtuu uimahalliin kyllĂ€ aivan hyvin. Kunhan ne pysyy pÀÀllĂ€, narubikinit ja uimahypyt ei ole toimiva yhdistelmĂ€. 

Vierailija
252/275 |
08.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suvaitkaa toisianne myös uimahallissa.

Vierailija
253/275 |
08.03.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀnÀÀn oli taas ihania bikininaisia uimassa :)

M44

mielensÀ pahottaja
254/275 |
04.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uimahalli on just ettÀ siellÀ pidetÀÀn bikineitÀ ja uimapukuja. Toppahaalarit ei ole uimahalliin eikÀ myös farkut ja muut semmoset

Vierailija
255/275 |
04.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset uimapuvut ja bikinit on uimahallissa ihan ok, mua ei hĂ€iritse muiden naisten paljastavat tai paljastelemattomat uikkarit yhtÀÀn. SiitĂ€ sen sijaan en oikein tykkÀÀ, kun siellĂ€ suihkutiloissa tai saunassa pyöritÀÀn tĂ€ysissĂ€ vaatteissa vaikka lapsia paimentamassa tai puhelimen ( = kameran) kanssa. 

Vierailija
256/275 |
04.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uimahallissa saa uida kokonaan ilman ylÀosaa jos haluaa, niinhÀn miehetkin tekee.

Vierailija
257/275 |
04.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀstÀ edes pyydÀn jokaista bikineihin pukeutunutta riisumaan biksut. Kuten muitakin vaatekappaleita pitÀvÀt. Alastomana kaikki on tasa-arvoisia.

Vierailija
258/275 |
04.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀkö miehillÀkin olla kokopuku, jos maha ei saa nÀkyÀ.

Joo, sellainen puna-valkoraidallinen kokopuku, mitĂ€ vanhoissa elokuvissa miehillĂ€ on 😂.

Vierailija
259/275 |
04.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi stringit kyllĂ€ sais kieltÀÀ, minusta ei ole mitenkÀÀn soveliasta pukeutua ihmiset ilmoille tuolla tavalla. Jopa pienten lasten Ă€idit kulkee nĂ€in, jopa raskaana olevan naisen nĂ€hnyt stringit pÀÀllĂ€ uimassa, niin kyllĂ€ se on minusta kuvottavaa. 

Muualla maailmassa stringi bikinit ovat olleet normi jo ysÀsin alusta lÀhtien.

Vierailija
260/275 |
03.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Bikinit sopii hyvin myös uimahalliin.