Uimahalli ei ole bikinien paikka đĄ
Uimahallissa kuuluu pitÀÀ uimapukuja. Mahan esittely ei kuulu uimahalliin
Kommentit (275)
Rintavana tÀytyy todeta ettÀ napakka bikiniylÀosa tukee enemmÀn kuin uimapuku. EihÀn siellÀ altaassa edes nÀe alaosaa
Olen aina pitÀnyt omaa vartaloani niin vastenmielisen nÀköisenÀ, ettei tulisi mieleenkÀÀn mennÀ uimahalliin. En ole vuosikymmeniin kÀynyt edes uimarannalla. EnkÀ ole edes ylipainoinen. Olen aina ihmetellyt sitÀ, miten jotkut kehtaavat esitellÀ ruhojaan noissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Rintavana tÀytyy todeta ettÀ napakka bikiniylÀosa tukee enemmÀn kuin uimapuku. EihÀn siellÀ altaassa edes nÀe alaosaa
Ei nÀe? Kokeilepa uimalasit pÀÀssÀ uintia.
parasta olis naku-uimahallit jep
Piti oikein katsoa, ettÀ kuinka vanha tÀmÀ aloitus on. HÀmmennyin, ettÀ on uusi. MissÀ kivikaudella ap elÀÀ, jos mahan nÀkymisessÀ on jotain pahaa?
Hyi hitto. Kuka edes kĂ€y uimalassa? SiellĂ€ muitten uloste- ja pissĂ€jÀÀmissĂ€ lillumassa. YĂK.
Itse miehenÀ kyllÀ mieluusti kÀyttÀisin semmoisin vanhan ajan miesten ylÀvartalon peittÀviÀ uimapukuja kun hÀpeÀn vartaloani vaikka tiedÀn ettei ketÀÀn muuta kiinnosta miltÀ nÀytÀn. Sellaisia vain ei myydÀ isoissa koossa, vaan vain semmoisa kapeita kilpauimarin pukuja jotka eivÀt mahdu pÀÀlle. Olen aina inhonnut speedoja, puntilliset menevÀt jotenkuten vielÀ. Uimashortsin tuovat helpotusta mutta niitÀkÀÀn ei saa ainakaan tÀkÀlÀisessÀ uimahallissa kÀyttÀÀ. EttÀ kyllÀ nÀitÀ ongelmia ihan miestenkin korvien vÀlissÀ on, tiedoksi tÀdeille jotka tÀÀllÀkin huudatte lÀskimahoista. Juu, tuntuu kyllÀ hyvÀltÀ varsinkaan kun en itse ole ikinÀ kenenkÀÀn vartaloa arvostellut ÀÀneen sen enempÀÀ kuin pÀÀnikÀn sisÀllÀ.
Itselleni se on ihan yksi ja sama mitÀ muut pitÀvÀt uimahallissa pÀÀllÀÀn, eikÀ haittaisi vaikka viipottaisitte rinnat paljaana. Tuntuu ettÀ valtaosa nÀistÀ "ongelmista" on lÀhinnÀ toisten naisten toisilleen luomia. En ole ikinÀ kuullut yhdenkÀÀn miehen puhuvan mitÀÀn yhdenkÀÀn naisen uimapuvusta tai puvuttomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on uidessa aina Adidaksen bikinit, eikÀ kukaan ole tullut valittamaan
MitÀhÀn tapahtuisi jos laittaisit Speedot?
On helpompi löytÀÀ istuvat bikinit kuin uikkarit. Kun on hoikka ja pitkÀselkÀinen, uimapuvut kiristÀÀ haaroista tai jÀÀ liian löysÀksi keskeltÀ. BikineistÀ suosin uimahallissa semmoista peittÀvÀmpÀÀ sporttimallia.
Vierailija kirjoitti:
Stringipeput, myös ne veltot ja roikkuvat, kiinnostavat miehiÀ. Erityisesti vanhoja miehiÀ. Nuorilla miehillÀ on katse puhelimessaan. Mutta meille muille naisille stringipepuista ja muusta itsensÀ esittelystÀ tulee paha olo, samoin erityisesti muille nuorille naisille, jotka kokevat joutuvansa vastaamaan varustelukilpailuun.
SiinÀ missÀ nuoret miehet kilpailevat autoilla ja tietokoneilla (tai puhelimilla), nuoret naiset takapuolella. Huom! TÀmÀ ei koske kaikkia, vaan ainoastaan kilpailunhaluisimpia ja heikkoitsetuntoisinpia.
NÀmÀ, jotka eniten itseÀÀn esittelevÀt kÀrsivÀt henkisesti itse, ja saattavat ajautua hyvin surullisiin ratkaisuihin jopa elÀmÀnsÀ lopettamisen suhteen. EivÀt arvosta itseÀÀn ja elÀmÀÀnsÀ. EivÀt koe olevansa tarpeeksi hyviÀ koskaan. Siksi he valitettavasti hakevat vahvistetusta itsetunnolle esittelemÀllÀ itseÀÀn.
Uiminen on ihanaa. Voi kun kaikki voisivat siitÀ iloita ilman tarvett
Puhu vaan omasta puolestasi. Minulle ei tule huono olo kenenkÀÀn uimapuvuista, oli sitten stringipeppuja tai lahkeellisiÀ mummouikkareita. Jos joku haluaa esitellÀ takamustaan, se ei ole minulta pois mitenkÀÀn. Kaiken nÀköiset ja kokoiset uimarit ja uimapuvut mahtuu uimahalliin kyllÀ aivan hyvin. Kunhan ne pysyy pÀÀllÀ, narubikinit ja uimahypyt ei ole toimiva yhdistelmÀ.
Suvaitkaa toisianne myös uimahallissa.
TÀnÀÀn oli taas ihania bikininaisia uimassa :)
M44
Uimahalli on just ettÀ siellÀ pidetÀÀn bikineitÀ ja uimapukuja. Toppahaalarit ei ole uimahalliin eikÀ myös farkut ja muut semmoset
Kaikenlaiset uimapuvut ja bikinit on uimahallissa ihan ok, mua ei hÀiritse muiden naisten paljastavat tai paljastelemattomat uikkarit yhtÀÀn. SiitÀ sen sijaan en oikein tykkÀÀ, kun siellÀ suihkutiloissa tai saunassa pyöritÀÀn tÀysissÀ vaatteissa vaikka lapsia paimentamassa tai puhelimen ( = kameran) kanssa.
Uimahallissa saa uida kokonaan ilman ylÀosaa jos haluaa, niinhÀn miehetkin tekee.
TÀstÀ edes pyydÀn jokaista bikineihin pukeutunutta riisumaan biksut. Kuten muitakin vaatekappaleita pitÀvÀt. Alastomana kaikki on tasa-arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀkö miehillÀkin olla kokopuku, jos maha ei saa nÀkyÀ.
Joo, sellainen puna-valkoraidallinen kokopuku, mitĂ€ vanhoissa elokuvissa miehillĂ€ on đ.
Vierailija kirjoitti:
Noi stringit kyllÀ sais kieltÀÀ, minusta ei ole mitenkÀÀn soveliasta pukeutua ihmiset ilmoille tuolla tavalla. Jopa pienten lasten Àidit kulkee nÀin, jopa raskaana olevan naisen nÀhnyt stringit pÀÀllÀ uimassa, niin kyllÀ se on minusta kuvottavaa.
Muualla maailmassa stringi bikinit ovat olleet normi jo ysÀsin alusta lÀhtien.
Bikinit sopii hyvin myös uimahalliin.
Stringit nÀyttÀÀ hyvÀltÀ ja ovat myös hygieenisimmÀt. Mammojen lahkeellisissa kokouikkareissa voi pyöriÀ jopa ihan koko pökÀle pilaamassa uima-altaan vettÀ.