Miten estää treffeillä asioiden johtaminen seksiin? Tokat treffit edessä.
En halua seksiä kuin vasta sitten kun homma alkaa mennä vakavaksi. Huonoja kokemuksia aiemmin. Pussailla voin ja hiplailla. Viime treffeillä mies silitteli minua romanttisesti. Kieltäydyn vaan menemästä vielä toisen kotiin, mutta millä verukkeella?
Kommentit (31)
Treffit muualla kuin kotona ja lähdet kotiin ajoissa. Näin mä toimin viime aikoina. Annoin suukon suulle, mutta miestä jäi selkeästi vaivaamaan mutta selitin jälkikäteen tilanteen ja ymmärsi.
En tiedä. Sitten ei kannata hilpailla ja pussailla. Osalla voi ote kiristyä hiplauksessa jos on psyko. Olisiko mitään julkista paikkaa jossa voi jutella ja katsella jotain maisemaa, tai taulua.
Lähetät viestin ennen treffejä että pillua ei sitten tipu.
Eiköhän se tule sillä selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta, olet ihana, olen vähän hidas näissä, heippa! Nopea pusu ja karkaa kotiin
Silloin ei toki kannata sanoa, jos et tiedä, tykkäätkö.
Toinen on myös vähän hassu jos näyttää siltä, että joko päästäis jo ..
Ei tuo ole mitään hidasta jos ei muutaman näkemisen jälkeen vielä halua seksiä. Mikään ei ole hirveämpää kuin olo että on "palkittava" toinen nopealla p-lla. Naisena siis. Silloin on kyllä väärä kumppani ainakin pidempään yhdessäoloon, mihin taas kehottaisin kaikkien ponnistelemaan. Siinä taas ihan oikeasti ollaan valmiita sietämään ei-niin-kivojakin tunteita.
Sano sille että sait juuri seksitsaudin mutta se paranee 3 kuukaudessa. Kyllä mies nyt sen aikaa jaksaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät "asiat johda seksiin" vaan sinä päätät mitä haluat. "Asiat" eivät päätä puolestasi.
Tämä. Olen aina ihmetellyt porukkaa joka selittää että ikään kuin vahingossa päätyi sänkyyn jonkun kanssa. Eikö näillä ihmisillä ole minkäänlaista kontrollia itseensä ja tekemisiinsä, asiat vain tapahtuvat heille?
Mitä ihmettä? Onko tämä joku todellinen ongelma nykypäivänä? Siitä alkaa olla 14 vuotta, kun olen viimeksi treffeillä käynyt.
Siihen aikaan ei ainakaan mitenkään itsestään ja vahingossa seksiin ajauduttu ja kyllä se vaati ihan aktiivista haluamista molemmilta osapuolilta.
Älä anna miehen viedä sängylle, älä juo liikaa äläkä anna riisua vaatteita. Leikkisästi kuiskaat "ei tänään" jos meinaa alkaa riisumaan. Jos mies kysyy syytä sanot, että hänen lähellään on ihana olla ja haluat edetä hitaasti.
Älä lähde treffeille ollenkaan ja lopeta yhteydenpito.
Ota joku kehitysmaalainen niin saat pyytämättä, yllättäen ja vieläpä kakkoseen.
Eivät "asiat johda seksiin" vaan sinä päätät mitä haluat. "Asiat" eivät päätä puolestasi.