Työttömät: mistä löydätte haettavat työpaikat?
Minulla on työpaikka, josta haluaisin pois ja katselin tässä Oikotieltä sopivia työpaikkoja. Haluaisin jotain helppoa toimistotyötä, asiakaspalvelua tai vaikka opiskella lähihoitajaksi oppisopimuksella, mutta eihän niitä työpaikkoja vaan ole mitä hakea, jos haluaa tulla jotenkin palkallaan myös toimeen. Mistä ihmeestä niitä työpaikkoja löytää, jos on korvausten menettämisen pelossa pakko hakea jotain? En nyt kaipaa vastauksia huippuosaajilta, jotka tullaan hakemaan töihin vaan meitä tavallisia ihmisiä, jotka haluavat pitää työn pelkkänä työnä ja vapaa-ajalla olla miettimättä mitä jäi tekemättä vai soittaako joku vielä, vaikka ehti jo lähteä kotiin. Eipä sillä, että asiantuntijatyötäkään olisi liioin tullut vastaan enkä enää viisikymppisenä mitään uusia haasteita edes kaipaa vaan löytää nykyistä vähemmän stressaavan työn.
Kommentit (5)
Jos haluat käydä töissä viettämässä aikaa, niin palkka ei yksinkertaisesti voi olla kaksinen.
Etsin jonkun firman nimen ja kirjaan työvoimatoimiston sivuille, että olen tehnyt sinne avoimen hakemuksen tai että olen kysynyt suullisesti. Hakemusta en tietenkään tee.
Minä olen lähettänyt jo kaikkiin rekryfirmoihinkin avoimen hakemuksen kun ei niitä haettavia paikkoja tahdo riittää.
Mol.fi
duunitori
jobbly
Glasdoor
Linkedin
Yritysten kotisivut
Näin alkuun, muitakin käytössä.
Jos kaipaat toimisottyötä ja asut pk-seudulla niin HUS hakee jatkuvasti toimistosihteereitä. En tosin tiedä miten stressivapaata kyseinen työ on. Palkka on varmasti surkea XD