Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperolle omegaa?? Antaako joku?

15.01.2007 |

Syödään koko muu perhe omegaa purkista, vauva saa minun rintamaidostani mutta perheen kaksivuotias ei mistään...menin apteekkiin kysymään saisiko kaksivuotiaalle antaa sitä apteekin myymää " omega for kids" tms, niin farmaseutti meinasi, että ei, kun paketin kyljessä lukee vähän epäselvästi että " ei alle 5-vuotiaille kun eivät pysty nielemään kapselia" tms. Mutta ei osannut sanoa saisiko niitä kuitenkin antaa, jos lapsi osaa niellä.

Kysymys kuitenkin kuuluu, että syökä teidän taaperot omegaa/kalaöljyä? Minkä merkkistä? Kaupan vai apteekin tuotetta? Oletko huomannut jotain hyötyä?

Tack :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se lähti siitä, että me syömme itse ja poika alkoi mankua, että hänellekin pitää olla aamupilleri. Mietimme asiaa ja luimme mitä lasten omegasta puhutaan ja päätimme antaa pojalle oman pillerin. Käytämme itse VapaaKierto-omegaa, joka siis tilataan ja tulee kotiin.

http://www.vapaakierto.com/

Aikuiset syövät kaksi ja lapsi yhden kapselin. Nyt poika on alkanut kysellä milloin saa kaksi (sitten kun painaa 20kg).

Varsinaisista vaikutuksista en sinällään osaa sanoa. Pojan arvot ovat hyvät kuten meidän omammekin ja lisäksi omegalla on vaikutusta muistiin yms. ja pojalla on kyllä hämmästyttävä muisti (muistaa ykskaks yllättäviä asioita joita on tapahtunut esim. 1,5 vuotta sitten!), oppimista tapahtuu melkoiseen tahtii (laskee 20:een, osaa lähes kaikki kirjaimet, muutama niitä vaikeimpia " ulkolaisia" puuttuu kun ei niitä missään käytetä). En tiedä onko omegalla näihin yhteyttä vai ei. Voisi olla...

Vierailija
2/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta meille sopii paremmin kun vaan syödään monipuolisesti itse kaikki. mm. keijusta ja kalasta saa omegaa ihan tarpeeksi.

vaikutukset on niin epäselviä kyllä että menee uskon puolelle.

ja olen maistattanut jotain lasten kapselia 2vllä mutta oli pahaa ja toisella kertaa ei kelvannut edes enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa Eye-q -nimistä, tms. en ole varma menikö nimi oikein. Saa antaa pienille lapsillekin. On vaniljanmakuista öljyä, metallinvärisessä pullossa.

Meillä ainakin 2 v pitää kovasti sen mausta!

Vierailija
4/4 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Vitabalansin sivuilla, että lapselle voisi antaa E-EPAa 5 tippaa kapselista puristettuna 2 kertaa viikossa.. Se on siis sitä ns.lääkinnällistä omegaa. Mallina oli siinä n 1v poika..