Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvauinti

15.01.2007 |

heips. millasia kokemuksia teillä on vauvauinnista ja miten siellä toimitaan. Aion ilmottautua mutta oon miettinyt että miten käytännössä uimahallissa toimitaa pukemiset,riisumiset,suihkut jne. eihän siellä ole mitään hoitopöytiä tms missä välissä ja miten yksin riisun ja puen vauvan ja itseni. ja vielä että eikö vauvat kakkaile veteen? pitääkö vauvat yleensä uinnista vai entäs jos rupee itkee kovastikin eikä uinnista tule mitään? millainen uimapuku vauvalle?

kiitos etukäteen vastanneille...

Kaatta & Ella 2kk

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kokeilla... itse olen vauva-uintiohjaaja tosin viime aikoina jääny vähiin mutta kuitenkin.. nyt olen myös itse alottamassa oman kolmannen lapsen kanssa vauva-uinnin.... pukemiset ja riisumiset.. ensin kannattaa riisua itse ja sen jalkeen vasta vauva... ota turvaistuimeen joku muovi esim.. äitiyspakkauksesta se joka laitetaan sänkyyn näin pysyy turvaistuin kuivana vaikka vahinko tulisikin =o) jos joku uimareista kakka veteen niin sen kerran uinnit ovat siinä valitettavasti =o/ mutta noita sattuu ainiharvoin... jos vauva huutaa kovasti niin kannattaa mennä hetkeksi suihkun puolelle ja koittaa rauhoittumisen jälkeen uudestaan.. jos vielä huuto jatkuu kannattaa siltä kertaa lopettaa ja koittaa seuraavalla viikolla uudestaan... muista ottaa vauvalle maito tai vesipullo mukaan jos ei syö rintaa...

mukavia uinti hetkiä ilta_tähti ja Minttu-Maaria 2kk

Vierailija
2/3 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kysyit uimapuvusta... itse ostin vapaavalinnasta sellaisen söpön tyttömäisen vaaleanpunaisen nalle puh uikkarin jos on lahkeet... =o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeps kiitoksia, nii eihän varmaan kakkailekaan veteen mutta eihän sitä koskaan tiedä. Toivottavasti mahdutaan mukaan , nyt ollaan jonossa vauva uintiin...

täytyy itsekin käydä ostaa joku söpö uikkari!!!