Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hitto, ei mene viikkoakaan" Rikostutkija Irmeli Korhonen jähmettyi sen ääreen, mitä Oulussa oikein oli tapahtumassa

Vierailija
27.02.2024 |

15-vuotias poika, samanikäinen tyttö ja 14-vuotias poika syyllistyivät saman illan aikana yhteensä kolmeen ryöstöön Oulun keskustassa.

Tapahtumat alkoivat kauppakeskus Valkean edustalla, jossa 14-vuotiaalta pojalta vietiin teräaseella uhkaamalla Louis Vuitton -merkkinen vyö.

/.../

Muutama päivä ryöstelyn jälkeen poliisi kysyi pojalta, oliko hänellä tapahtuneesta paha mieli.

No siis totta kai mä oon tehny väärin, mutta ei mua haittaa, hän sanoi.

Kysyttäessä hän totesi, että kyseessä ei ollut hänen mielestään teko, jota tulisi pyytää anteeksi. Poliisi kysyi häneltä vielä, tapahtuisiko vastaavaa tulevaisuudessa.

En tiiä. En mä voi luvata mittää, kahdeksasluokkalainen poika vastasi esitutkintapöytäkirjan mukaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9cd58c8e-a8ee-4f9f-842c-738d17d7665e

Mistä nämä yläkouluikäiset saa näitä luksusmerkkejään? Onko vanhemmilla oikeasti vara ostaa lapsille, vai pölliikö nämä vuoronperään toisiltaan?

Aika lohdutonta myös se ettei kloppia kaduta oikein muu kuin oma kiinni jääminen. Aivot ei osaa tuon vertaa prosessoida.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä