Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka kohtaavat jatkuvasti häirintää asiakaspalvelutyössä?

Vierailija
27.02.2024 |

Keihäänkärkenä ovat setämiesasiakkaat. Nainen on kohde jolle voi sanoa mitä vain limaiseen mieleen ikinä tuleekaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on duunipaikassa jotain vikaa. Oletko jossain thai-hierontapaikassa töissä?

Vierailija
2/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksuaalista häirintää vaan ihan suoraa vit tuilua ja kaikenikäsiltä asiakkailta. Ei ole mun vika jos hinnat on kallistunu ja sulta on rahat loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on duunipaikassa jotain vikaa. Oletko jossain thai-hierontapaikassa töissä?

Ihan arkinen liike missä käy tavallisia ihmisiä. Tai niin ainakin luulisi. Kyllä se vika on joidenkin korvien välissä eikä työpaikassa.

Vierailija
4/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan arkinen liike missä käy tavallisia ihmisiä. Tai niin ainakin luulisi. Kyllä se vika on joidenkin korvien välissä eikä työpaikassa.

Itse olen ollut aspa-hommissa kohta 18 vuotta ja ehkä kerran tai pari on joku tullut kysymään puhelinnumeroa. Jos jatkuvasti häiritään on vika todellakin työpaikassa.

Vierailija
5/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo keski-iässä, mutta muistan ajat nuorena asiakaspalvelussa. Valitettavasti asiat ei ole muuttuneet. Olin aamulla kaupassa, ja siellä oli kassalla nuori tyttö, ja erittäin ällöttävä vanhempi miesasiakas. Ei sanonut varsinaisesti mitään sellaista ikävää, mutta asiatonta kyllä. Sanoi kovaan ääneen, että kassalle on tullut uusi nuori nainen hänen ilokseen. Kertoi kantavansa aina varmuusvälinettä mukanaan ja näytti kävelykeppiään jne. Eli tuollaista seksuaalissävytteistä mukahauskaa mutta vähän ahdistavaa.

Omaa tytärtäni ahdisteltiin ihan fyysisesti, kun hän oli yläasteikäisenä kesätöissä. Vanhempi mies jälleen. Kun olimme yhdessä juoksulenkillä, nuorehko mies kehui ihania näkymiä :( Kerran näimme itsensäpaljastajan.

Onhan näitä valitettavasti edelleen.

Vierailija
6/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kolmekymppiset minäminäminä-somettajanaiset on kaikkein pahimpia!

Vierailija
7/7 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut aspa-hommissa kohta 18 vuotta ja ehkä kerran tai pari on joku tullut kysymään puhelinnumeroa. Jos jatkuvasti häiritään on vika todellakin työpaikassa.

Ei se työpaikan vika ole että ihmisillä ei ole käytöstapoja. Porttikiellon toki voi aina antaa asiakkaalle mutta aina tulee uusi idiootti tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi