Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalia VR:n toimintaa? Lipun muuttaminen

Vierailija
26.02.2024 |

VR:ltä tuli s-posti, että he ovat vaihtaneet menomatkani tuntia aikaisempaan vuoroon. Ihan tuli puskista moinen. Viestittivät 2 päivää myöhemmin kuin olin ostanut liput. Ongelma on se, että aiempi vuoro ei sovi aikatauluuni (ja juuri tämän takia ostin ja maksoin myöhäisemmän ajan liput).

Onko tämä tosiaan ko. firman käytäntö, että näin sopii tehdä? Yritin etsiää sopivaa kohtaa heidän verkkokauppaehdoistaan, mutta en löytänyt. Onko muille käynyt samoin? Aiheuttaa mulle nyt säätämistä ja kyrsintää. Ja ennen kaikkea ihmetyttää, kun en ole tällaisesta ennen kuullut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se alkuperäinen vuoro on peruttu? Miten he muuten toimisivat noin? Mutta kysy.

Vierailija
2/6 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se alkuperäinen vuoro on peruttu? Miten he muuten toimisivat noin? Mutta kysy.

Ei ole. Näkyy nyt loppuunmyytynä netissä, mutta siltä se ei vaikuttanut, kun itse liput tilasin. Ehkä kuitenkin järjestelmän toimimattomuudesta johtuva ylibuukkaus?

Kysytty on, ei ole tullut vastausta. Eivätkä tuossa muutosviestissään kertoneet syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen kuulosta oikealta. VR:n lippuhlön olisi pitänyt soittaa, kertoa ja pahoitella. Vai vetoavatko kiireeseen, työvoimapulaan ja huonoon toimintakulttuuriin.

Vierailija
4/6 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun varaama vuoro on peruttu. Ihan sama homma, kun lennoissakin. 

Vierailija
5/6 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät siis kertoneet viestissä mitään syytä? 

Vierailija
6/6 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät siis kertoneet viestissä mitään syytä? 

Joo sori, luin paremmin aiemman viestisi että eivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi