Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tosi vaikea hyväksyä omaan elämään eri tulo- ja koulutustason ihmistä

Vierailija
25.02.2024 |

Olen akateeminen mies, DI. Olen aina ollut eteenpäin pyrkivä ihminen. Nyt toimin valtion virkamiehenä asehankintojen parissa. Liksa 4900e/k ja oman firman kautta vähän lisää. Työ on aika leppoisaa ja stressitöntä ja tästä jäädään varmaan eläkkeelle.

Mutta asun yksin ja olen asunut yksin koko elämäni ajan. En käy baareissa enkä harrastanut opiskeluaikana esim. kiltatoimintaa. Opiskelut hoidin työn ohella. 

Minun on kertakaikkiaan tosi vaikea hyväksyä elämääni eri koulutus- ja tulotason ihmistä. En halua elättää ketään sellaista, joka ei ole elämässään edes yrittänyt. Pienituloisille naisille onneksi riittänee myös pienituloisia miehiä, niin ei tule rahasta riitaa. Asemani vuoksi joudun myös olemaan varovainen hunajapurkkiansan vuoksi.

Tinderini on kumissut tyhjyyttään lukuunottamatta bottimätsejä. Markkinoilla pitäisi tulla jokin akateemisille tai muuten korkeakoulututkinnon suorittaneille tarkoitettu deittiappi. Että voimme jutella jonkin about samantasoisen kanssa.

Ei akateeminen nainenkaan hevin kelpuuta amismiestä. Jos täältä vaikka lukee ketjuja pariskuntien ammateista, niin kyllähän se trendi on selvä. Akateemiset leikkivät akateemisten kanssa ja amis on amiksen kanssa. 

M38

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko, 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla