Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit "parantaa" itseäsi kolmella tavalla.

Vierailija
25.02.2024 |

Mitä ne olisivat? 

Eli mitä muutoksia tekisit itsellesi. Voivat liittyä mihin vain.

Tässä omat 3

1. -10kg

2. Eroon puhelinriippuvuudesta

3. Uusi työ, missä mahdollisimman vähän melua ja stressiä. Mutta palkka nettona vähintään 1800.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nämä kyynärsauvat saisi pois ja pystyisi kävelemään normaalisti.

Kaksi muuta vielä. No mä haluaisin päästä johonkin, mihin haluan ja saavuttaa sen. Lisäksi haluaisin lisää varallisuutta.

Vierailija
22/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä

1. Luonne olisi päämäärähakuisempi (tästää seuraisi esim koulutus, enemmän palkkaa, laihtuminen, tavoitehaku, toisaalta - tykkään juuri muusta 🤣)

2. Tavoitehakuisempi juuri niin että esim jaksaisi kiinnostua asioista mistä muutkin

3. Kärsivällisyys tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- penikseen 2cm lisää pituutta

- penikseen hieman paksuutta lisää

- lyhyemmät varpaankynnet

Vierailija
24/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Surkeasta lapsuudesta jäänyt ahdistus, jännitys, alemmuudentunto/ huono itsetunto pois

2. Migreeni pois, se on estänyt elämistä, masentanut ja vaikuttanut elämääni eniten.

3. Varmaan joku pinnallinen juttu, parempi kroppa vaikka. Nuo kaksi ensimmäistä riittäisi hyvin.

Vierailija
25/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olisin ulospäinsuuntautuneempi ja avoimempi

2. Olisin rohkeampi ja lähtisin ulkomaille kokeilemaan siipiäni (vaikka edes lomamatkalle)

3. Onneni ihmissuhteissa paranisi, en olisi aina se joka vie kaikkea eteenpäin. Ja saisin aikuisen parisuhteen

Vierailija
26/29 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, että moni toivoo parempia hampaita, kielitaitoa ja muistia, kun just nuo asiat on itsellä parhaimmasta päästä! Osaan kyllä arvostaa niitä kovasti, toivon että saatte ne. Ja sitten oma lista:

1. 50 kiloa painosta pois.

2. Pää kuntoon, ettei siellä velloisi jatkuvasti (myös painajaisten muodossa) ne hirveydet, mitä olen saanut kokea lapsesta asti.

3. Saisin takaisin sen ilon ja energian, jota oli vielä vaikka 10 vuotta sitten. 

Vierailija
27/29 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö: 

- paremmat hampaat

- 20 kg pois

- kapeampi vyötärö

Sisäinen minä: 

-masennus pois

-väsymys pois

-sosiaalinen kömpelyys pois

Vierailija
28/29 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä/olkajumit pois

Paremmat sosialiset taidot

Mieluisa osa-aikatyö

Vierailija
29/29 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa, että moni toivoo parempia hampaita, kielitaitoa ja muistia, kun just nuo asiat on itsellä parhaimmasta päästä! Osaan kyllä arvostaa niitä kovasti, toivon että saatte ne. Ja sitten oma lista:

1. 50 kiloa painosta pois.

2. Pää kuntoon, ettei siellä velloisi jatkuvasti (myös painajaisten muodossa) ne hirveydet, mitä olen saanut kokea lapsesta asti.

3. Saisin takaisin sen ilon ja energian, jota oli vielä vaikka 10 vuotta sitten. 

Oletko minä? Täysin samanlainen lista täällä.

Ehkä omat:

1. 50kg pois

2. Fibromyalgia pois

3. Kärsivällisyyttä lisää, että jaksaisin leikkiä näissä akatemian pyörteissä, joissa asiat menee samaa rataa kuin vuosikymmeniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän