Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta ja terveiset mökiltä! Täällä juon juuri ekaa kahvikupillista ja kuuntelen radiota. Olisin halunnut nukkua pidempään,

Vierailija
25.02.2024 |

mutta ei enää väsyttänyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vtun viikonloppu sama jorina 🙄

Vierailija
2/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vtun viikonloppu sama jorina 🙄

Se hetki, kun tajuat olevasi liian usein palstalla 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihannetapaus? Pystyit nukkumaan riittävästi, ja päivää on jäljellä puuhasteluun tai vaikka palstailuun.

Vierailija
4/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa mökkeilyä sulle! 

Vierailija
5/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa mökkeilyä sulle! 

Kiitos! t.ap

Vierailija
6/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii nää toistojen toistot. Kohta se yksi hullu varmaan aloittaa taas Jannista ja Jollesta, sitten tulee Ammattivalittaja kertomaan miten onnellinen se on mörskässään, vaikka ei pääse kellariin pesulle, ja sitten voikin M25/M28 alkaa taas kertomaan Japani-satujaan ja miten kukaan nuorimies ei halua suomiakkaa. Joo, oon täällä liikaa 😱

Vierailija
7/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihanaa, sait nukuttua tarpeeksi ja koko päivä aikaa nauttia! Meetkö saunaan ja avantoon? Kai nyt edes makkaraa ja maissia grillaat? Nim. ystävällisesti kateellinen.;)

Vierailija
8/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympii nää toistojen toistot. Kohta se yksi hullu varmaan aloittaa taas Jannista ja Jollesta, sitten tulee Ammattivalittaja kertomaan miten onnellinen se on mörskässään, vaikka ei pääse kellariin pesulle, ja sitten voikin M25/M28 alkaa taas kertomaan Japani-satujaan ja miten kukaan nuorimies ei halua suomiakkaa. Joo, oon täällä liikaa 😱

Minä huomaan lähinnä Kamppi-hullun sekopäiset jorinat.

Vierailija
9/9 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo,oot liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän