Miksi jotkut ihmiset katsovat vihaisesti?
Siis jos vaikka menee bussin kyytiin etsimään paikkaa ja lähtee bussista pois niin jos katseet kohtaa niin katsoo vihaisesti. Tai jos kävelee vaikka bussipysäkille tai johonkin niin katsoo vihaisesti. Sen olen huomannut että yleensä nuoret naiset katsoo vihaisesti ja nuori nainen olen itsekin.
Kommentit (14)
Sori, se olin vaan minä. En ollut vihainen, perusilmeeni on vain sellainen kun olen omissa ajatuksissani.
Kysy "miks mulkkaat?". Tai siis en tiedä onko se viisasta ettei tule nokkaan. "Miksi katsot ärtyneesti?" Säikähtääkö ne jos pompahdat vauhdilla paikalle tai viereen. Tuskin kovin lähelle. Et tupakoi ilmeisesti.
Nyt luin loppuun saakka. Ehkä naiset eivät pidä kaikista naisista? Huonoja kokemuksia nuorilla varsinkin.
On vaikka riidellyt juuri puhelimessa jonkun kanssa, eli ei liity sinuun. Itselläni ei aina ole hymy naamalla, vaikken vihainen olekaan :)
Olen huomannut saman. Olen opetellut muutaman niksin etten pilaa päivääni: joko en katso ihmisiä silmiin tai jos katson ja minua katsotaan vihaisesti, hymyilen. Vaihtoehtoisesti en ilmaise mitään, katson läpi. Joskus kun hymyilen, joku herää eloon ja hymyilee takaisin. Eli se ikävä ilme on jokin automaatio mode -ilme.
Tosi moni katsoo ikävästi, ilkeästi tai tuomitsevasti. Se on surullista,koska mietin usein, että mitä jos tämä olisi viimeinen päiväni täällä elämässä. Tai muut ihmiset, joita hän tuijottaa ikävästi, jos se olisi heidän viimeinen päivänsä.
On liian kirkasta ulkona tai on tuijottanut naama kurtussa puhelinta. Moni voi miettiä omia mietteitänsä ja huoliansa. Varmaan itsekin näytät jonku silmään vihaiselta välillä.
Kuulostaa huonolta itsetunnolla ja ilmeiden ylianalysoinnilta.
Siis meillä päin on sellainen pullea nuori nainen joka tulee päin ja tönäisee kiukuspäissään jos vaikka bussipysäkillä osuu hänen reitillään seisomaan. Kolmasti jo tullut niin että olkapäästä puskee kun olen ilmeisesti tiellä. Mikä hullu! Eikö hän tajua oman vartalonsa vaatimaa tilaa?
se toinen nainen saattaa olla vihreä feministi. ei sellaista kukaan hyvällä katso
Vierailija kirjoitti:
Se on Suomi kultaseni. Täällä on rahaa mutta ei onnellisuutta. Ihmiset makaa vetelinä masentuneina paskoina. Helppo jäädä makaamaan kun tuet rullaa. Monessa maassa tuo ei menisi läpi.
Painu sinä perspaskatrolli vitt uun. Muiden ihmisten masennus on juuri sinun kaltaistesi pskopaattien syytä.
Mulla on kanssa 90% ajasta resting bitch face. En ilmennä kasvoillani tunnetiloja sen kummemmin, jollei olla ihan asteikon ääripäissä.
Koska olet ihan helvetin ärsyttävän oloinen, enkä halua sinua viereeni istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis meillä päin on sellainen pullea nuori nainen joka tulee päin ja tönäisee kiukuspäissään jos vaikka bussipysäkillä osuu hänen reitillään seisomaan. Kolmasti jo tullut niin että olkapäästä puskee kun olen ilmeisesti tiellä. Mikä hullu! Eikö hän tajua oman vartalonsa vaatimaa tilaa?
Luultavasti tämä nainen ei voi hyvin. Elämässään jotakin ongelmaa.
Joidenkin perusilme on sellainen äreä. Tai tosiaan saattavat olla omissa mietteissään, tai kuten minä tällä hetkellä, potemassa pahoja PMS-oireita joiden takia ärsyttää vähän kaikki, varsinkin muut ihmiset. Ei kannata toisten ilmeitä ottaa henkilökohtaisesti, kun on suuri todennäköisyys ettei ne liity sinuun mitenkään.
Se on Suomi kultaseni. Täällä on rahaa mutta ei onnellisuutta. Ihmiset makaa vetelinä masentuneina paskoina. Helppo jäädä makaamaan kun tuet rullaa. Monessa maassa tuo ei menisi läpi.