Vaimo uhkaili erolla
Vaimo on viikon ajan uhkaillut erolla. Näytin hänelle säästötilini kuusinumeroista summaa, ja johan uhkailu loppui. Nyt hän siivoa kiltisti.
Kommentit (24)
Joo kun sää täällä kirjoittelet muille naisille.
Ja nyt vielä runttaat sitä kakkoseen niin oppiipahan olemaan.
Siirsitkö sen kuusinumeroinen summan vaimon tilille vai miksi hän siitä ilahtuisi?
Tilisaldon näyttäminen olisi todellisuudessa vsin lisännyt vaimon erohalukkuutta, sillä sinusta eroon pääseminen palkittaisiin vielä osituksessa rahallisesti.
Oletko niitä miehiä, joka saa naisen pysymään kotona ainoastaan rahalla tai uhkailemalla? Heitä lompakko pois, niin pääset vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Siirsitkö sen kuusinumeroinen summan vaimon tilille vai miksi hän siitä ilahtuisi?
Naiset ovat vain rahan perässä. Sehän on periaatteessa tieteellisestikin todistettu.
Vierailija kirjoitti:
1000.01 €
Kyllä se on nistillä 100.001 ja tuo ykkönen on ainoastaan nörtin oma koodaus riviin, jotta summa näyttäisi isommalta.
Vierailija kirjoitti:
Tilisaldon näyttäminen olisi todellisuudessa vsin lisännyt vaimon erohalukkuutta, sillä sinusta eroon pääseminen palkittaisiin vielä osituksessa rahallisesti.
Heh heh! Totta kai olen tehnyt avioehdon jonka perusteella kumpikaan ei pääse käsiksi toisen omaisuuteen. Vaimollani ei ole juuri lainkaan omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
1000.01 €
1 000,01
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä miehiä, joka saa naisen pysymään kotona ainoastaan rahalla tai uhkailemalla? Heitä lompakko pois, niin pääset vähemmällä.
Naiset ovat vain rahan perässä. Naista pitää nöyryyttää vähintään kerran päivässä.
Taidat vaan kuvitella kaiken ja täälä yksinäisyyttä keräät huomiota. Noooo ehkä joskus osaat kahtoa peiliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vain rahan perässä. Sehän on periaatteessa tieteellisestikin todistettu.
Ei raha naista kiinnosta, jos se on miehen tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vaan kuvitella kaiken ja täälä yksinäisyyttä keräät huomiota. Noooo ehkä joskus osaat kahtoa peiliin
Oletpas sinä kateellinen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mää tiiän, mitä täällä taas kiukuttelet :) Kiukutikiukuti, vaikka sulla ei edes ole menkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Lompakosta, jolla voi ostaa huumeita.
Ja sitten mamma tuli herättämään päiväunilta. Kyllä harmitti, kun heräsin omasta huoneesta yksin. Ihan niin kuin olen herännyt koko 16 vuotisen elämäni ajan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mamma tuli herättämään päiväunilta. Kyllä harmitti, kun heräsin omasta huoneesta yksin. Ihan niin kuin olen herännyt koko 16 vuotisen elämäni ajan.
Ap
Joko nolotti niin paljon, että piti kirjoittaa tarinaan uni. 5/5. Sinä olet kyllä melko seppä kertomaan tarinoita.
Oikein!