Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muut miehet valittaa naisettomuutta?

Vierailija
24.02.2024 |

Viimeksikin baarissa alkoi kaunis nainen juttelemaan mulle. Tapahtuu aika usein. Naiset on ihania. Olen ujo, enkä ikinä mene itse juttelemaan kenellekään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne eivät syntyneet siihen yhteiskuntaluokkaan mihin sinä.

Vierailija
2/8 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä random nainen baarissa näkee yhteiskuntaluokan, ennen kuin menee juttelemaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä random nainen baarissa näkee yhteiskuntaluokan, ennen kuin menee juttelemaan? 

Vaatteista olemuksesta luxus tuotteista hymystä jne.

Lisäksi yhteiskunta luokasta poikeunnutta miestä rangaistaan väkivalloin tai muuten.

Vierailija
4/8 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä luokkani sitten mielestäsi on? Oon työtön jumalauta.

Vierailija
5/8 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa käy flaksi baareissa. En tiedä mikä siinä on mutta kyllä naiset tulee juttelee baareissa. Naisiakin panettaa ei kai siinä muuta ole ne haluaa olla aktiivisia ja tulevat tekee aloitteita sitten. Kerrankin yökerhossa olin niin yks todella kaunis nainen tuli pyytää tanssimaan. Ei mennyt kauaa kun se jo halusi suudella ja sanoi lähdetäänkö hänen luokse jatkamaan iltaa. Siihen jäi kaljan juonti ja eiku taxilla naisen luokse. Olin sen naisen luona sitten seuraavan päivän iltaan ja varmaan 4 kertaa harrastettiin seksiä.

Vierailija
6/8 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain sinun mielipide. Ei tarvitse olla hyvätuloinen mies.

Vierailija
7/8 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne itkee miksi naiset ei kiinnostu...... Huoh.

Vierailija
8/8 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalassa käy flaksi baareissa. En tiedä mikä siinä on mutta kyllä naiset tulee juttelee baareissa. Naisiakin panettaa ei kai siinä muuta ole ne haluaa olla aktiivisia ja tulevat tekee aloitteita sitten. Kerrankin yökerhossa olin niin yks todella kaunis nainen tuli pyytää tanssimaan. Ei mennyt kauaa kun se jo halusi suudella ja sanoi lähdetäänkö hänen luokse jatkamaan iltaa. Siihen jäi kaljan juonti ja eiku taxilla naisen luokse. Olin sen naisen luona sitten seuraavan päivän iltaan ja varmaan 4 kertaa harrastettiin seksiä.

Kuulostaa täydelliseltä illalta. Tuollaiset tarinat saa toivomaan välillä, että olisi sinkku. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän