Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteissani aina ongelmana se, että minulla on paljon enemmän energiaa kuin kumppanilla

Vierailija
24.02.2024 |

Turhaudun sitten, kun joku kiva tekeminen lopetetaan kesken, tai esim tapetointiurakan jälkeen mies ei jaksa lähteä 10km hiihtolenkille mun kanssa.

Tässä nytkin istun turhautuneena sohvalla palstailemassa, kun mies haluaa loikoilla, vaikka niin piti lähteä Ikeaan. Teen kaikki kotityötkin yksin, koska en jaksa odottaa, milloin mies herää jonkun homman tekemiseen. Vähän rassaa se, että mun energiaa ja tunnollisuutta käytetään hyväksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mahdoton yhtälö. Joko mies "käyttää hyväksi" sinun energisyyttäsi tai sinä pakotat miehen olemaan jotain, mitä ei ole. Etsikää sopivammat kumppanit.

Vierailija
22/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies käyttää sun energiaa ja tunnollisuutta hyväksi? Itsehän sä maanisesti käyttäydyt, ei miehen tartte hyppiä tauotta samaa tahtia kuin sinä. Oletko sä läheisriippuvainen kun et itteksesi sinne hiihtolenkille pääse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilön energiatasot huomaa npeasti. Ei kannata ottaa kumppania, joka väsyy pienimmästäkin, on laiska ja haluton mihinkään ruumiilliseen tai henkiseen ponnisteluun.

Minulla on ollut muutama reipas mies, vätykset olen laittanut kiertoon.

Aika ikävä asenne. Vetämätön meininki voi johtua myös geneettisistä ja fyysisistä seikoista. Itsellä mieli jaksaisi ja haluaisi vaikka mitä, mutta kroppa ei vaan pysty suurimman osan ajasta.

Vierailija
24/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten deitti-ilmoitukseen laitetaan nätisti, että laiskat ihmiset ei kiinnosta?

Ei sitä tarvitse laittaa. Laita kuvia, jossa olet aktiivinen oma itsesi. Karsii epäaktiiviset, lisäksi itse voit heti poistaa ehdokkaat, joiden profiili ei ole samanlainen eli jotka ei vaikuta aktiivisilta.

Vierailija
25/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole ongelma, mikäli et tee siitä vaatimusta puolisollesi.

Vierailija
26/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania jakso?

Vierailija
27/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellisessä suhteessa sama ongelma mutta "käänteisenä".

Eli kotona töiden jälkeen jos halusin vain syödä ja käpertyä sohvan nurkkaan hyvän kirjan kanssa niin mies oli energiaa täynnä ja vaati hiihtolenkille tai pyöräretkelle. 

Olen lapsesta asti ollut "vähäenerginen", vaikka syön terveellisesti ja kuntoilen joka päivä. Olen hoikka, terve ja lihaksikas. Ihmiset arvioi minut usein 10v. nuoremmaksi. Silti uuvun ja väsyn herkästi. 

Jos joskus "sekoan" ja vedän jonkun hiukan rasittavamman ja pidemmän hiit-treenin, niin seuraavana päivänä on flunssanoireita kuumetta ja veto poissa. Rauhalliset hidastempoiset treenit on mun juttu, esim. jooga ja pilates ja kävely ym. 

Tuntuu että tarvitsen paljon enemmän sekä henkistä että fyysistä palautumisaikaa kuin muut ihmiset. 

Ihme, että koiraa valitessa me kiinnitetään huomioo koirarodun energiatasoon, mutta ei elämänkumppania valitessa. Koiraa hankkiessa yksi tärkeimmistä asioista on koirarodun energisyys. Paljonko rotu tarvitsee ulkoilua, reipasta liikuntaa ja virikkeitä ettei se sekoa ja hajoita kämppää.

Vierailija
28/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene sille 10km hiihtolenkille yksin? Miksi miehen pitää olla mukana?

Tämä just. On ihan tervettä tehdä asioita myös yksin ja on ihan tervettä, että molemmilla on myös omia kiinnostuksen kohteita. 

Vierailija
29/29 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Oletpa onnekas. Itse ottaisin mielummin sinun energiatasot kuin yhtäkään parisuhdetta. Nauti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme