Naiset, huomaatko miehestä
milloin hän on kiimoissaan vaikka töissä, ravintelissa tai muualla julkisesti. En tarkoita päällekäyvää käytöstä tai erektiota vaan esim tuoksua, joitain eleitä, poskien punerrusta, hengitystä tms. Onko mitään ns varmaa merkkiä ?
Kommentit (9)
Miten nainen muka voisi tietää miehen olevan kiimoissaan ellei se nyt suorastaan muna ojossa tule vastaan?
Se että mies on kiinnostunut jostain naisesta ja vaihtaa tämän kanssa katseita tms. on ihan eri asia kuin että olisi oikeasti hirveässä kiimassa ja valmis työntämään vehkeensä vaikka millaiseen karvamammaan kunhan sillä on pulssi.
Tai oli edes hiljattain.
Ap:nä ajatukseni ole se, että jos miehet saattavat herkimmillään huomata naisen hajusta (esim kostumisen myötä), punertuneista poskista, huulista, kostuneista silmistä tai muista merkeistä että nainen on kiihoittuneessa tilassa tai kiimassa, niin näkevätkö naiset miehestä jotain vastaavantyyppisiä merkkejä, vai onko se vain päällekäyvä käytös ?
Aika monella näyttää korvat tai niska punoittavan, olen huomannut
Vierailija kirjoitti:
Joo ja vielä useammalla nenä. Sinä sitten kuvittelet tämän olevan merkki kiimasta?
#naiset, huomaatteko
Ei naiset huommatko.
Vierailija kirjoitti:
#naiset, huomaatteko
Ei naiset huommatko.
Älä koskaan kirjoita väärin oikaistessasi toista ! Kirjoitin huomaatko, en huommatko.
Huommatko ei ole edes suomea.
Huolestun älykkyytesi alhaisesta tasosta, häpeäisit sinäkin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja vielä useammalla nenä. Sinä sitten kuvittelet tämän olevan merkki kiimasta?
Pohjaten omaan kokemukseeni, niin sillä lailla on näyttänyt olevan. Punoitus on tietyntyyppistä
nenän punoitusta en ole havainnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus posket, korvat tai niska punertaa mutta onko se alkoholi vai kiihottuneisuus eli kiima ?
Ravintolassa jos joku katsoo kiinnostuneena nii huomaahan sen, tosin usein ja todennäköisesti katsovat ainakin puolta tusinaa samalla tavalla. Eikä näistä mitään enempää seuraakkaan.
Töissä on yks ihana mies jonka katse toisinaan kertoo että on kiinnostusta, pitkä katse ja sellainen pikkuhymy / virne, pientä "juttua" on hänen kanssa ollutkin..se lämpöinen katse kertoo. Voi olla tosin että hän samalla lämpöisellä katsella katsoo useampaakin työpaikan näpsäkkää misua.