Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin uudelleen kouluttautua eläkeyhtiön kustantamana, jos en edes aio hakea uuden alan töitä?

Vierailija
23.02.2024 |

Menen tuohon koulutukseen vain siksi, että talous on turvattu seuraavat pari vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin. Itsekin opiskelisin ihan vain huvin vuoksi jos joku muu maksaisi sen.

Ja saattaahan käydä niinkin että uusi koulutus auttaa työllistymään jollekin eri alalle.

Vierailija
2/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta,aina välillä sitä joutuu erillisiin koulutuksiin mistä ei lopulta mitään hyötyä. Ovatko nekin vääryyttä?Vai vain olemista mieliksi sille joka sen sinulle kustantaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin vak.yhtiön kouluttamana.

Tosin sillä erotuksella, että opiskelun aikana totesin, että tämä ala ei ole minulle sopiva. Tein kyllä tutkinnon loppuun mutta nykyään olen ihan täysin toisella alalla töissä.

Eli opiskelin vaikka en sillä tutkinnolla mitään tehnytkään

Vierailija
4/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opiskelisit alaa, joka ei kiinnosta kun voi valita sellaisen alan, joka kiinnostaa?

Vierailija
5/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi opiskelisit alaa, joka ei kiinnosta kun voi valita sellaisen alan, joka kiinnostaa?

Tämä. Miksi elää muiden armohiluilla kun voisi tienata töissä. 

Vierailija
6/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut hirveästi valinnanvaraa, piti ottaa suuntautumisalalle johon voi työllistyä.

Mieluiten olisin valinnut floristin tutkinnon.t.ap