Onko väärin uudelleen kouluttautua eläkeyhtiön kustantamana, jos en edes aio hakea uuden alan töitä?
Menen tuohon koulutukseen vain siksi, että talous on turvattu seuraavat pari vuotta.
Kommentit (6)
Ei minusta,aina välillä sitä joutuu erillisiin koulutuksiin mistä ei lopulta mitään hyötyä. Ovatko nekin vääryyttä?Vai vain olemista mieliksi sille joka sen sinulle kustantaa?
Minä opiskelin vak.yhtiön kouluttamana.
Tosin sillä erotuksella, että opiskelun aikana totesin, että tämä ala ei ole minulle sopiva. Tein kyllä tutkinnon loppuun mutta nykyään olen ihan täysin toisella alalla töissä.
Eli opiskelin vaikka en sillä tutkinnolla mitään tehnytkään
Miksi opiskelisit alaa, joka ei kiinnosta kun voi valita sellaisen alan, joka kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi opiskelisit alaa, joka ei kiinnosta kun voi valita sellaisen alan, joka kiinnostaa?
Tämä. Miksi elää muiden armohiluilla kun voisi tienata töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut hirveästi valinnanvaraa, piti ottaa suuntautumisalalle johon voi työllistyä.
Mieluiten olisin valinnut floristin tutkinnon.t.ap
Ei ole väärin. Itsekin opiskelisin ihan vain huvin vuoksi jos joku muu maksaisi sen.
Ja saattaahan käydä niinkin että uusi koulutus auttaa työllistymään jollekin eri alalle.