Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Retinolista ihonhoidossa tietävät! Saisiko neuvoja?

Vierailija
23.02.2024 |

Käytän nyt Kiehls 0.1 prosenttista retinolia. Se loppuu ja ostin seuraavaksi Ordinaryn 2 pros granactive retinolin. Onko nuo suunnilleen saman vahvuisia (siinä granactivessahan ei nimestään huolimatta ole oikeasti kahta prosenttia retinolia)? Pitääkö granactive aloittaa hitaasti vai voiko ottaa suoraan päivittäiseen käyttöön jos nyt Kiehls on jo päivittäisessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa jos joku osaisi neuvoa.

Vierailija
2/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yritys nostaa, jos joku tietäisi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan sun ihon herkkyydestä. Jos on herkkä iho, voi aloittaa varovasti, jos ei, niin siitä vaan heti käyttöön vaikka joka päivä. Itselleni iho ei ole koskaan reagoinut retinoliin mitenkään, aloitin heti päivittäisesti todella vahvalla retinolilla, eikä mitään reaktiota suuntaan eikä toiseen. Eipä se ole kyllä ryppyihinkään auttanut, joten saatan lopettaa käytön.

Vierailija
4/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin Ordinaryn granactiven muistaakseni laittamalla viikon ajan joka toinen ilta, sitten joka ilta. Mun iho tosin ei ole ollenkaan herkkä. Muista aurinkovoide päivällä äläkä laita yhtä aikaa retinolin kanssa muita aktiiviaineita esin c-vit.seerumeita tai hedelmähappoja tms. 

Vierailija
5/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samaa vahvuutta. 

Vierailija
6/6 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tuosta Kielistä, kun en ole käyttänyt. Mutta "tujuin" The Ordinaryn retinol-tuote on käsittääkseni The Ordinary Retinol 1% in Squalane, jota itse käytän. Aloitin tuolla ostamallasi, se on muuten retinoid, joka ei ihan vastaa retinolia. Siitä kannattaa lukea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme