Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtiikö joku tosiaan siivota suositusten mukaisesti?

Vierailija
14.01.2007 |

Tuulettaa vuodevaatteet viikottain etc.? En minä ainakaan.

Tai ehtisin, jos pyhittäisin elämäni pölyrätille ja imurille, mutta en kyllä millään suostu sellaiseen. Silti olen tyytymätön, kun kotona ei ole niin siistiä kuin toivoisin.

Onko jollain kotona aina siistiä ja pölytöntä ja silti aikaa jää muuhunkin elämään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hujan hajan, jossain ylimääräinen vaatekin lattialla, puhumattakaan kännylatureista ja muista arkipäivän tavaroista jotka aina väärässä paikassa.

Olemme astmaperhe ja joudumme hieman pitämään huolta puhtaudesta, sitä paitsi mä nautin siivoamisesta.

Ja siivoan silloin kuin hyvältä tuntuu, pahalla päällä ei kiinosta tarttua imuriin. Siivotessa laitan yleensä hyvää musiikkia taustalle (usein mp3 soitin taskussa ja kuulokkeet korvilla, siinä kun kuulee hyvää musaa niin siivouskin saa hyvän rytmin ja tehon).

Muuhun elämään jää kyllä kivasti aikaa, ei elämä nyt sent' ääs pelkkää siivoomista saa olla:)

Vierailija
2/9 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kun tekee jotain pientä ja yhtenä päivänä vähän enemmän niin se on siinä!

Ja lapset mukaan pienestä pitäen,

meillä jo 2v kulkee siivouspuuhissa mukana ja pyyhkii omalla pienellä rätillään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroidaan alakerrasta hiekka ja kura. Yläkerrasta n. kolmen viikon välein. Tarkemmin siivoan alakerrassa kerran viikossa.

Liika siivoominen on pahempi!!

Vierailija
4/9 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroin joka toinen päivä, kerran viikossa pyyhin lattiat kostealla. Pölyt kerran tai kaksi viikossa. Vuodevaatteet vaihdan joka toinen vkl, samalla tuuletan peitteet. Tiedä sitten, onko tämä suositusten mukaan tarpeeksi, mutta meille riittää :)

Vierailija
5/9 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytetyt lakanat narulle? Ihan hullua.

Vierailija
6/9 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki yksin ehtisi, perheessä kun on viisi lasta ja kaksi työssäkäyvää aikuista, ja talossakin neliöitä riittävästi. Mutta meillä siivoukseen osallistuvat kaikki kykyjensä mukaan, eli ainakin neljö tehokasta siivoojaa löytyy. Minä, mies ja kaksi kouluikäistä lasta. Viisivuotiaskin osaa jo vaikka mitä.

Vierailija
7/9 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyallergikko (joka ei ole kotiäiti, mutta tekee lähes yksin nelihenkisen perheen kotityöt)

Vierailija
8/9 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis käytetyt lakanat narulle? Ihan hullua.

Vierailija
9/9 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noudatan allergia- ja astmaliiton suositusta: imurointi _korkeintaan_ kerran viikossa. Sen ehtii hyvin. Eteisen matolta pudistelen hiekat suoraan ulos tarvittaessa. Muuten kaikki tavarat on ovellisten kaappien sisäpuolella. Eipä oikeastaan ole paljon siivottavaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan