Kapristen himo raskaana ollessa! Mitä suolaista teidän teki mieli?
Kommentit (16)
Palanutta ketsuppia. En normaalisti edes pidä ketsupista! 😀
Miehenä minun teki mieli thaimaalaisen naisen suolaista pilua, jopa brasilialaista shemalea, kun ex-vaimo oli raskaana. Tyydyin kuitenkin hyvää hyvyyttäni ( hölmöyttäni ) suolakekseihin ja sipseihin 🥴
Vierailija kirjoitti:
Palanutta ketsuppia. WTF? Ja ihmettelette miksi meidän miesten on vaikea olla teidän naisten kanssa..
Ainoat himot mitä muistan oli kirpeät, kovat ja erityisesti hampaissa rouskuvat karkit.
Viimeisellä kolmanneksella teki mieli syödä laastia, kipsiä, liituja yms. Tein oman terveellisen korvikkeen sille eli sekoitin perunajauhoja ja vettä ja annoin jossain rasiassa sen kuivua kovaksi kipsilevymäiseksi palasiksi. Rouskuttelin sitä hyvillä mielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palanutta ketsuppia. WTF? Ja ihmettelette miksi meidän miesten on vaikea olla teidän naisten kanssa..
Sellaista se on kun hormonit huutaa hoosiannaa. Onneksi mies kiltisti minulle laittoi ketsuppia uuniin, toi jäätelöäkin. Ihana mies. 😊
Ei hänellä ollut mitenkään vaikeaa, ennemminkin häntä tilanne huvitti. Ihanasti ja hellästi kohteli minua kun into pinkeänä seurasi vatsan kasvamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaikeaa siinä on? Sinä kuulostat siltä jonka kanssa on vaikea olla jos ymmärrystä ja empatiaa on annettu vain lusikalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on että raskaana tekee mieli outoja asioita? Normaaliälyinen mies sen kyllä ymmärtää.
Mulla oli molempien raskauksien alkupuolella vastenmielisyyttä tiettyjä ruokia tai ruoka-aineita kohtaan (ekalla kerralla lohta ja raejuustoa, tokalla mitä tahansa leipää), mutta raskauden loppua kohti alkoi paremminkin olla mielitekoja. Ekalla kerralla se tarkoitti aladoobia (tämä on mulla se, jota olen yleensä inhonnut) sekä karjalanpiirakat (ja niiden piti nimenomaan olla niitä Pirkka-merkkisiä, vaikka ne ovat "aitoihin" piirakoihin verrattuna aika raa'an oloisia), ja tokalla kerralla mausteisia makkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun hormonit huutaa hoosiannaa. Onneksi mies kiltisti minulle laittoi ketsuppia uuniin, toi jäätelöäkin. Ihana mies. 😊
Ei hänellä ollut mitenkään vaikeaa, ennemminkin häntä tilanne huvitti. Ihanasti ja hellästi kohteli minua kun into pinkeänä seurasi vatsan kasvamista.
Blaah blaah. Luuletko että Maria ja muut vaativat tuollaisia? Sika ateisti sinä olet. Kuolkoon lapsesi.
Ei mitään suolaista. Piimää oli ehkä ekassa raskaudessa. Tokassa raskaudessa olisin halunnut koko ajan nuuhkia maasta kaivettuja kiviä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli molempien raskauksien alkupuolella vastenmielisyyttä tiettyjä ruokia tai ruoka-aineita kohtaan (ekalla kerralla lohta ja raejuustoa, tokalla mitä tahansa leipää), mutta raskauden loppua kohti alkoi paremminkin olla mielitekoja. Ekalla kerralla se tarkoitti aladoobia (tämä on mulla se, jota olen yleensä inhonnut) sekä karjalanpiirakat (ja niiden piti nimenomaan olla niitä Pirkka-merkkisiä, vaikka ne ovat "aitoihin" piirakoihin verrattuna aika raa'an oloisia), ja tokalla kerralla mausteisia makkaroita.
Sinä ja mielitekosi. Tajua että 1800 luvun puolivälissä täällä kuoltiin nälkään. Sinä syötetty porsas älä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja mielitekosi. Tajua että 1800 luvun puolivälissä täällä kuoltiin nälkään. Sinä syötetty porsas älä valita.
Pitäiskö sun mennä tekemään vaikka läksyjä?
Maksamakkaraa ja paprikaa. Oli vielä talvi ja paprikat ihan hirveän hintaisia, joten usein piti jättää ostamatta.
Juustonaksuja. En muista, mikä niiden nimi oli silloin. Tämä oli 45v sitten.
En ole itse edes raskaana ja sipsejä tekee koko ajan mieli.