Leppäri värinä vibrassasi?
Ostin jokin aika sitten ihan ensimmäisen lelun kun jäin sinkuksi eli tollaisen Satisfyer Power Bullet kakkosen. Olen yllättynyt miten helposti tällä saa orkun. Aluksi oli vähän liian paljon vaihtoehtoja noissa tärinöissä, mutta löysin niistä oman lempparin eli hidas, mutta voimakas jaksollinen värinä.
Mikäs on sun lemppärivärinä vibrassa?
Kommentit (7)
Mä koitin satisfyeria kerran enkä meinannut laueta. Ei sovi mulle yhtään. Omien sormien avulla laukean helposti. Rabbit on kyllä kiva lelu ja sillä laukean helposti kaks kertaa peräkkäin.
Mulla on ladattava wand sauva ja sen kun laittaa sellaisella lukollisella valjaalla haaroväliin, kädet käsiraudoilla selän taakse ja näiden avaimet roikkumaan kellon viisariin niin että ne tippuvat 30min-45min päästä niin 4-6 orgasmia on taattu. On niin liian kiihottavaa kun tietää ettei vibrausta pysty pysäyttämään ennen kuin avaimen saa haltuunsa.
Mitä enemmän yrittää pidätellä, sen varmemmin se tulee.
T: Self bondage girl
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ladattava wand sauva ja sen kun laittaa sellaisella lukollisella valjaalla haaroväliin, kädet käsiraudoilla selän taakse ja näiden avaimet roikkumaan kellon viisariin niin että ne tippuvat 30min-45min päästä niin 4-6 orgasmia on taattu. On niin liian kiihottavaa kun tietää ettei vibrausta pysty pysäyttämään ennen kuin avaimen saa haltuunsa.
No sieltähän tuli päivän setämies fantasiat. Skenaario ei ole mitenkään mahdollista toteuttaa yksin.
En ikinä käytä minkäänlaista vibraa, minusta pilluni herkkyys kärsii siitä. Tykkään kyllä muuten seksileluista.
Vierailija kirjoitti:
Jonain päivänä se kellon patteri loppuu ja viisarit jää jumiin! Siinähän sitten pärisyttelet! Niissä on aika hyvät akut, niissä leluissa!
Ja sieltä tuli ketjun ensimmäinen kukkahattu millä kiristää hattu vähän liikaa.
Täysin toteutettavissa nimim. kokeiltu.
N31
Saako täällä todella mainostaa?