Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ompelijoita tarvitaan koska kaikille eivät halvat valmisvaatteet käy vaan täytyy korjata esimerkiksi housujen pituus.

Vierailija
21.02.2024 |

Ompelijoita tarvitaan koska kaikille eivät halvat valmisvaatteet käy vaan täytyy korjata esimerkiksi housujen pituus.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mitenkäs tuo sopii yhteen sen tosiasian kanssa, että ompelijoilla on jäätävän korkea työttömyysprosentti? Kuinka paljon olet valmis maksamaan housujen lyhennyksestä tai housuista? 

Vierailija
2/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoketjun vaihto takkiin maksaa tyypillisesti enemmän kuin uusi takki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen osaa itsekin

Vierailija
4/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattulan keskustassa Parolassa toimii ompelimo, joka on työllistänyt yrittäjän hyvin. Kaikki kehuvat.

Itse en ole käyttänyt, kun osaan ommella.

Vierailija
5/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen peruskoulun käynyt osaa lyhentää housunsa itse. Sama juttu sen vetoketjun kanssa.

t.turha koulutus

Vierailija
6/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap tarkoittaa 👶🏻kääpiöitä. 

Vierailija
7/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokainen osaa itsekin

Arvaan että et ole eläessäsi ommellut mitään. 

Vierailija
8/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa ihan hyvin pituuksia housuihin vaikka olisi pätkä. Itse 160 pitkä tai pätkä ja hyvin löytyy sopivan pituisia housuja.

Vierailija
9/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen peruskoulun käynyt osaa lyhentää housunsa itse. Sama juttu sen vetoketjun kanssa.

t.turha koulutus

No ei kyllä osaa. Keskivertotallaajan kun pistät nakkisorminensa vaihtamaan vetoketjua niin tulee vaan sanomista. 

Vierailija
10/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelukone on ollut hyvä investointi itselleni. Olen pitkä, ja joudun korjaamaan valmisvaatteita paljon siksi, että niiden mittasuhteet ovat aina väärät. Pienellä korjauksella niistä saa toimivia vaatteita.

Vierailija
11/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan,  että juuri ne halpishousujen ostajat eivät ole valmiita maksamaan lyhentämisestä enemmän kuin housuista. 

Vierailija
12/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko uusavutonta jos lahkeita ei saa lyhennettyä. Sitten ymmärrän jos kädet/käsi puuttuu tai ovat muuten toimintakyvyttömät.

Vierailija
13/13 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelukone on ollut hyvä investointi itselleni. Olen pitkä, ja joudun korjaamaan valmisvaatteita paljon siksi, että niiden mittasuhteet ovat aina väärät. Pienellä korjauksella niistä saa toimivia vaatteita.

Millä tavalla korjaat valmisvaatteiden mittasuhteita? Niiden saumanvarat ovat niin kapeat, että pelivaraa ei ole.

t. Toinen pitkä ja ompelutaitoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi