Haluan pikkuhiljaa päästä tästä häpeästä eroon (poikuus).
Mulla on ilmeisesti kaikki "boksit" ruksattu yli. Kavereita ei ole nimeksikään, asuinpaikka pienehkö, nössö/epäsosiaalinen, komeutta ei tarpeeksi.
Naisystävän löytyminen on erittäin epätodennäköistä ja ei ole mitään varmuutta, että koskaa löytyisikään. En haluaisi lähteä "esittämään kiinnostunutta", joka tarkoittaa: "mies haluaa vain seksiä". Olen varmaan liian kiltti, mutta kokisin tuollaisesta huonoa omatuntoa. Maksullisiin en kovin mielellään lähtisi, kun tuntuu erittäin kaukaiselta ajatukselta.
Varmaan ajattelen joskus, että "eihän se ollut mikään erikoinen asia", ja näinhän se varmasti onkin. Läheisyyttä kuitekin varmasti moni kaipaa.
Kommentit (6)
Ei noilla asioilla ole mitään merkitystä...naisena olen ollut pitkälti samanlainen. Sosiaalisuus on parantunut.
Auttaisin kovin mielelläni tässä asiassa. N53
Auttaisi kovin mielelläni tässä asiassa. N53
Haluatko ehdottomasti naista, vai käykö myös miesseura ?
m28
Ymmärrän täysin, miten valtavalta asialta kokemattomuus tällä saralla tuntuu. Ja selvästi sinäkin järjellä sen, miten yhdentekevästä asiasta lopulta on kysymys sitten kun se asian lopulta kokee. Kun jotakin ei saa, kasvaa juuri sen asian merkitys mielessä aivan valtaviin mittasuhteisiin. Sinullekin on varmasti mahdollisuuksia päästä kokemattomuudestasi eikä kyse tarvitse olla maksullisesta. Mutta valitettavasti se yleensä vaatii ajan viettämistä ihmisten kanssa, uusien ihmisten tapaamista, mikä ei ole välttämättä kaikille helppoa.
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Olen itse ollut kymmeniä vuosia samassa tilanteessa ja se syö miestä. Mutta jos minulla täysin toivottomalla tapauksella voi käydä tuuri niin voi käydä sinullakin. Js mitä vanhemmaksi tulet sen paremmat mahdollisuudet löytää kumppani, turhan nirso ei vaan saa olla.