Wille Rydman naureskeli koko välikysymysajan !
Istui ja naureskeli suu sepposen selällään kaikkeen mikä ei liittynyt hallituksen vaatimiin asioihin, kaikkea naureskeli ja huuteli väliin näin "syötiinkö siellä SDP:n neuvotteluissa kampaviinereitä", onkohan hän vielä leikki-iässä tai lainkaan vakavastiotettava sarjakuvahahmo ?
Kommentit (390)
Perussuomalainen Puhemies ei sekään ollut Rydmania kummempi, hänen olisi kuulunut huomauttaa naureskelusta ja asiaan kuulumattomista kiusantekohuudoista. Minä en Rydmanina kehtaisi Eduskunnan kuppilassa käppäillä.
Sekasiko Hei-mulla-olis-täällä-pari-alaikäistä-Wille lapoa kun niin nauratti?
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on niin hyvä elämä, että häntä ihan naurattaa.
Pitää ilmeisesti keinoelinministerin postia hillotolppana? Onko muuten paskin ministeri ikinä? Vai vetääkö purra pohjat?
Eikös Purra ja Ville jäänneet ilman äitiä nuorella iällä.Kaipa se jotain mt-issueta saattaa aiheuttaa.
Itseltäni isä kuoli kun oli teini, olin varhaisaikuisuuden vähän samanlainen kun nuo 2 mutta 25 v mennessä meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen Puhemies ei sekään ollut Rydmania kummempi, hänen olisi kuulunut huomauttaa naureskelusta ja asiaan kuulumattomista kiusantekohuudoista. Minä en Rydmanina kehtaisi Eduskunnan kuppilassa käppäillä.
Korppi ei toisen korpin silmää noki.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä naureskelija sanonut jotain sen tapaista, että kielot lisääntyvät kuin somalit. Näitä kyseisen miehen "elämän viisauksia" on enemmänkin. Osa hänen näkemyksistään onkin juuri kuin puolueen johtajansa kynästä.
Persreikäpuoleen filosofi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi varmasti kuvitella, minkälaisessa mielentilassa ihminen naureskelee ylimielisesti muita kuunnellessaan. Joko hän on leuhka huonokäytöksinen ääliö tai peittelee sisäistä epävarmuuttaan.
Ei tarvi kuin KD:n kyllästyä ja lähteä niin kaatuu hallitus ja rydmanit srn mukana.
Ihanaa kun punikkeja vtuuttaaa, aaaahhhh huuuutonauruaaaaa.
Lykätkää tästedes välikysymyksenne sinne missä päivä ei paista. Siellähän muutkin kommarit on!
Vierailija kirjoitti:
Naurattaahan se, kun hallituksen kannatus vaan kasvaa.
Ei kyllä naurata vaan huolestuttaa miten tässä vielä käy. PS on vienyt kaikesta arvokkuuden ja arvostuksen. Mitä hullumpi ihminen sitä varmemmin päätyy ministeriksi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2023 heinäkuussa julkisuuteen ilmestyi Rydmanin vuonna 2016 lähettämiä yksityisviestejä kokoomuksen Amanda Blickille, joissa Rydman käyttää toistuvasti ras*istista kieltä. Viestien lähettämisen aikaan Rydman oli 30-vuotias kansanedustaja. Viesteissä Rydman muun muassa rinnasti itsensä na*tseihin ja nimitteli ulkomaalaistaustaisia ihmisiä rasis*tisin sanankääntein.
Ilmankos otettiin persuihin avosylin vastaan. Vaan yllättyikö joku?
Kai typerille kysymyksille voi naureskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryydmän vois mennä oikeisiin töihin.
Onko koskaan ollut oikeissa töissä vai palkka aina tullut veronmaksajilta? Pitkälti opiskellut,siihenkin veroja mennyt.SoisinVillen menevän duunii vaikka Espan toimistoihin, Rochier etc.
Samoin Purra, onko muuta kokemusta kuin tutkija ja poliitikko?
Sinä se et ole ainakaan tutkinut kuin perseesi leveyden ja tinsasi karvojen määrän. Tutkijanurasi!
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo puhemies luuli tulevansa vielä presidentiksi. Nauttikoon nyt rydmanin kanssa vielä hetken ennen lentämistä takaisin oppositioon.
Minä äänestin Wille Rydmania ja olipa muuten hienoa tulos kun pääsi ihan ministeriksi asti. Suomen feminstien viha sai minussa kimmokkeen äänestää Willeä, mutta muuten olisin äänestänyt jotain muuta. Feministien vihan ansiosta Wille varmaan menestyi, koska vastaavaa äänestyskäyttäytymistä on ollut paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryydmän vois mennä oikeisiin töihin.
Onko koskaan ollut oikeissa töissä vai palkka aina tullut veronmaksajilta? Pitkälti opiskellut,siihenkin veroja mennyt.SoisinVillen menevän duunii vaikka Espan toimistoihin, Rochier etc.
Samoin Purra, onko muuta kokemusta kuin tutkija ja poliitikko?
Sinä se et ole ainakaan tutkinut kuin perseesi leveyden ja tinsasi karvojen määrän. Tutkijanurasi!
On se saattanut tutkia senkin, kuinka paljon on sosiaaliluukulta onnistunut kusettamaan veronmaksajien rahaa.
Se Amanda kyllä sai äijän vittuuntuneeksi. Hyytyi pikku-ukolla hymy, kun muutama viesti tuli kaikkien nähtäväksi. Ei luulisi että enää naureskelee, kun kaikki tietää että runkkailee alaikäisten kuville eduskunnan vessassa. Hullun naurua joka merkitsee, että pakkopaita kutsuu Ryydanaa.
Vierailija kirjoitti:
Se Amanda kyllä sai äijän vittuuntuneeksi. Hyytyi pikku-ukolla hymy, kun muutama viesti tuli kaikkien nähtäväksi. Ei luulisi että enää naureskelee, kun kaikki tietää että runkkailee alaikäisten kuville eduskunnan vessassa. Hullun naurua joka merkitsee, että pakkopaita kutsuu Ryydanaa.
Heh mahtaa Amandaa vituttaa kun Wille eteni ministeriksi asti. Eipä ole Amanda päässyt enää lehtien palstoille keimailemaan. Hiljaista tyttöä ollut.
Mieluummin sitä kuuntelee luin persuapinalauman aivotonta mölinää.