Uskomaton orgasmi
Nyt täytyy kertoa viime öisestä hetkestä vaimon kanssa. Leikitään yleensä puolin ja toisin pitkiäkin leikkihetkiä ja nyt oli minun vuoroni olla saavana osapuolena olen reilu 30v mies.
Vaimo aloitti sillä että silmälappu laitettiin ensin silmilleni ja käskettiin mennä sängylle selälleni makaamaan, takapuolen alle laitettiin tyyny ja pyyhe. Siitä alkoi jalkojen ja sisäreisien sively ja kutitttelu, tällöin alkoi kalu olemaan jo todella kovana. Se sai myös suullista huomiota hetkeä myöhemmin jo kieli alkoi mennä alemmas löytäen kivekset ja siitä vielä alemmas välilihan kautta reiälle joka sai sellaisen kielikylvyn että huh.
Pian tunsin jotain kylmää siveltävän reiälleni ja pian alkoi jo tuntua tärisevä dildon pää, pienen paineen jälkeen reikä antoi myöden ja dildo upposi sopivaaan syvyyteen löytäen eturauhasen. Sopiva värinä ja pieni liikuttelu sai noin 5 min jälkeen sellaisen tunteen aikaiseksi jollaista en ollut ikinä kokenut(eturauhasorgasmin olen kyllä saanut) mutta ensimmäiset tuntemukset kun lähtivät liikkeelle niin kirkasta ja valkoista nestettä alkoi pulppuamaan kullin päästä, sitten se tapahtui orgasmi ei loppunut siihen vaan jatkui ja jatkui vain ja tullen taas uusi huippu, yleensä en pidä juurikaan ääntä mutta nyt oli vain pakko huutaa nautinnosta ja tätä kesti ainakin 10 minuuttia jonka jälkeen sanoin että pakko lopettaa, en tiedä montako orgasmia sain mutta tavallaan tunne ei loppunut missään vaan pysyi kokoajan päällä ja uusi huippu tuli noin 30 sekunnin välein.
Ja tämä on täysin totta kaikki, itse en ole uskonut koskaan miehen saavan sarjaorgasmia tai että orkku voisi kestää noin kauan mutta ahdasmielisille miehille jonka pyllyllä nainen ei voisi vaikka leikkiä niin ette ole kokenut mitään.
En voi sanoa muuta kun nainen vei ja miehen oli pakko vikistä. No sai nainenkin tämän jälkeen osansa ja hän saa sarjaorgasmin aina kun käytetään satisfyeria josta olen ollut kateellinen koska se tunne on kuulemma uskomaton ja nyt pystyn siihen samaistumaan. Ennen tottunut vain siihen että lauetessa tunne kestää joitain sekuntteja
Kokeilkaa ja opetelkaa ihmeessä tätä yhdessä ja älkää luovuttako 1 kertaan
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen. Perus pano pimeessä ja siinä se. On varmaan exien kanssa kaiken kokeillut niin minun vuoro tyytyä tähän.
En enään ehdottele kun ei saa mikään kannatusta ja nainen ei halua puhua seksistä.
Ole onnellinen
Älä välitä, meillä sama. Ahdasmielinen äiti kasvattanut ahdasmielisen ja haluttoman tyttären mulle vaimoksi. Aikani odotin ja toivoin jonkin muutoksen tulevan, mutta aina vain huonommaksi menee ja nyt ollaan jo 55 vuotiaita, että tuskinpa tämä ttästä paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen. Perus pano pimeessä ja siinä se. On varmaan exien kanssa kaiken kokeillut niin minun vuoro tyytyä tähän.
En enään ehdottele kun ei saa mikään kannatusta ja nainen ei halua puhua seksistä.
Ole onnellinen
Älä välitä, meillä sama. Ahdasmielinen äiti kasvattanut ahdasmielisen ja haluttoman tyttären mulle vaimoksi. Aikani odotin ja toivoin jonkin muutoksen tulevan, mutta aina vain huonommaksi menee ja nyt ollaan jo 55 vuotiaita, että tuskinpa tämä ttästä paranee.
Mitäs jos antaisit itse hyvää hoitoa ensin vaimollesi? Voisit yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen
Meillä ikää vähemmän. Jotain kun kysellyt niin eipä ole ollut ahdasmielinen mutta minun kohdalla kyllä. Taitaa olla kaiken kokeillut.
Olen heittänyt kirveen kaivoon. Voisiko etänä panna niin ei tarvisi enää lähelläkään olla.7
Vaihdellaan välillä kumpi ensin ja nyt oli vuoroni
Muuten hyvä selostus, mutta paljastui tarinaksi kun silmät sidottuina pystyit kertomaan minkä väristä nestettä tuli
Pystyin ihan kysymään vaimoltani että tuliks jotain ja kertoi että tuli ihan reippaasti kirkasta ensin ja sit valkosta. Suussa ei ollut mitään ettenkö olisi pystynyt puhumaan.
voiko noihin dildoihin laittaa u mutkan ja sujautat omaasi ja muijaan vehkeet ja samalla pääset vielä paneen
Ole onnellinen