Lue keskustelun säännöt.
  Kuinka moni avo- tai avioliitossa elävä on
18.02.2024 | 
                  enemmänkin kaverisuhteessa? Ja onko tämä ns. yhteinen toive ettei seksiä/läheisyyttä ole vai vaan tällaiseen tilanteeseen ajauduttu?
Kommentit (4)
Eipä tuota seksiä enää kaipaa, sotkuista ja epämukavaa hommaa. Yhteinen elämä muuten on ihan mukavaa, vuosikymmenet vietetty yhdessä ja huumori kukkii edelleen, naurua piisaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Tähän on vaan vuosikymmenten mittaan ajauduttu. Helpompi elää näin.
Lähes 30v yhdessä ja kaverisuhde jo muutaman vuoden. Terveydellisistä syistä mies ei enää halua, ei myöskään läheisyyttä.
Muuten suhde on ihana mutta itse tunnen olevani jatkuvassa läheisyyden puutteessa. Mulla vielä haluja ja kykyjä. Ei ole helppoa. Kai sitä pitäisi miettiä rakastajaa
Minä ja mieheni olemme kai jonkun mielestä kaverisuhteessa koska meillä ei ole seksiä. Olemme olleet yhdessä 20v ja itse en ole ikinä ollut halukas ja viime vuosien aikana miehelle on tullut erektio-ongelmia eikä hän halua muunlaista seksiä kuin yhdyntää, joten meillä ei ole enää seksielämää. Muuta hellyyttä meillä on edelleen päivittäin: halailua, vierekkäin ja sylikkäin oloa, kädestä pitelyä, pussailua jne. Omasta mielestäni meillä ei siis ole kaverisuhde, koska rakastamme toisiamme eikä kavereiden kesken ole tuollaista hellyyttä mitä meillä on. Tai en ainakaan itse kavereitani koskettele.