Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaamassa uutta verokorttia ja mitä voi arvioida etuuksien määrään jos ei tiedä tarkalleen

Vierailija
18.02.2024 |

paljonko saa vielä? lisäksi mitä laitttaa tuohon ennakonpidätys?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän paljonko on työttömyyskorvaus. Sen perusteella arvioin meneväni 9kk. 3kk uskon saavani kesätöitä. Siihen arvio palkasta. Jos tilanne muuttuu niin tilaa uutta korttia. Esim pidmepi työsuhde. Tai ei saa töitä.

Se ennakonpidätys on paljonko olet tähän mennessä maksanut veroja 

Vierailija
2/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän paljonko on työttömyyskorvaus. Sen perusteella arvioin meneväni 9kk. 3kk uskon saavani kesätöitä. Siihen arvio palkasta. Jos tilanne muuttuu niin tilaa uutta korttia. Esim pidmepi työsuhde. Tai ei saa töitä.

Se ennakonpidätys on paljonko olet tähän mennessä maksanut veroja 

Ai kun oon nyt saanut vielä täyden työmarkkinatuen niin jatkossa saan vähempi, koska osa-aikatyö. Mutta voin kuitenkin kirjoittaa nykyiset tiedot tuohon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö verottaja saa nykyisin tiedot etuuksista automaattisesti? Siis jos ovat Kelan etuuksia.

Tietääkseni ennakonpidätystä ei tarvitse itse laittaa. Se lasketaan automaattisesti sen mukaan, minkä ilmoittaa verokortissa arvioiduiksi tuloiksi.

Vierailija
4/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella kiertämään veroja. Niin ne rikkaatkin tekee.

Vierailija
5/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö verottaja saa nykyisin tiedot etuuksista automaattisesti? Siis jos ovat Kelan etuuksia.

Tietääkseni ennakonpidätystä ei tarvitse itse laittaa. Se lasketaan automaattisesti sen mukaan, minkä ilmoittaa verokortissa arvioiduiksi tuloiksi.

ainakin tuossa verokorttilaskurissa piti arvioida itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi