Naiset osaavat kuulemma ovelasti ohjaille miehiä, esimerkkejä?
Naiset voisivat kertoa miten ovat saaneet miehen tekemään just mitä ovat halunneet niin, että mies on pitänyt sitä omana ideana.
Miehet voisivat myös kertoa, että jos ovat tajunneet joutuneensa naisen vedättämäksi.
AP aloittaa.
Ehdotin kolmen kimppaa sen kaverin kanssa ja siitä hyvästä lupasin sille, että se saa vuoden aikana toivoa viisi kertaa ja mä toteutan ne.
Myöhemmin tajusin, että sehän oli junaillut koko asian tahtonsa mukaan.
Kommentit (10)
Vaimoni vannotti nuorena, ettei mene ikinä naimisiin, kun miehet pettää aina. Parikymppisenä huijasi minut ostamaan sormusta, molemmille samanlaiset. Tajusin vasta heillä kotona hänen vanhempien onnitellessa ollevani kihloissa. Eikä loppuneet siihen. Seuraavana vuonna jäi takaa pannessa kumista vain rengas ja siitäkö kihlattu innostui. Naitiin koko viikonloppu kuin kanit ilman kumia. Ei ollut minusta vastustamaan paljasta kiimasta pillua. Hetihän tuo tärppäsi. Mutta on tuo vaimo muutenkin tiennyt mikä ollut mulle parasta.
Tapailin aikoinani yhtä tyttöä ja kerran se otti treffeille mukaan ystävänsä, kun sillä ei ollut mitään tekemistä ja ei halunnut jättää sitä yksin.
Pienten mutkien jälkeen kävi niin, että aloin sitten seurustella tämän mukaan otetun ystävän kanssa.
Meni aika kauan ennen kuin tajusin, että se oli suunniteltu juttu, että alkaisin seurustelemaan sen mukaan otetun ystävän kanssa.
Sehän siis halusi lempata mut ja sen mielestä se tapahtuisi helpoiten niin, että vaihtaisin sen ystävään.
Kerran olin jotenkin väsähtänyt ja ajattelin vain lepäillä illan. Mutta tuli kuitenkin sitten panettua. En keksi sille muuta syytä kuin, että tyttöystävä oli kierosti niin hemaiseva, että alkoi tehdä mieli.
Kerran ovelasti ohjaili kaluni pilluunsa!! Oli mielestäni melko röyhkeä vedätys!
Vierailija kirjoitti:
Kerran ovelasti ohjaili kaluni pilluunsa!! Oli mielestäni melko röyhkeä vedätys!
Noi on kyllä pahoja. Siinä on vaan, että mitä nyt oikein tapahtui, mutta nainen on jo ehtinyt tekemään temppunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on kyllä pahoja. Siinä on vaan, että mitä nyt oikein tapahtui, mutta nainen on jo ehtinyt tekemään temppunsa.
Niinpä!! On melkoisia vedättäjiä!
Jokainen mies jättää kumin pois ilman mutinoita, kun on saavuttanut tietyn kiihottumispisteen. Ei sillä, että olisin ketään huijannut isäksi, mutta se olisi melkoisen helppoa, jos haluaisi raskautua. Tämä on yllättänyt itseni.
Seksillä on valtava voima ja osa naisista ei epäröi hyväksikäyttää sitä; sekoittaakseen pakkaa tai saadakseen mitä haluavat. Siitä lähtöisin myös monet pettämiskuviot ja rahanlypsäykset.
n35
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies jättää kumin pois ilman mutinoita, kun on saavuttanut tietyn kiihottumispisteen. Ei sillä, että olisin ketään huijannut isäksi, mutta se olisi melkoisen helppoa, jos haluaisi raskautua. Tämä on yllättänyt itseni.
Seksillä on valtava voima ja osa naisista ei epäröi hyväksikäyttää sitä; sekoittaakseen pakkaa tai saadakseen mitä haluavat. Siitä lähtöisin myös monet pettämiskuviot ja rahanlypsäykset.
n35
Vastavedätys tällaiseen on ihan parasta. Eli vasektomia on tehty mutta unohtaa mainita siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n35
Vastavedätys tällaiseen on ihan parasta. Eli vasektomia on tehty mutta unohtaa mainita siitä
Nainen varmaan vaan ajattelis että tuhkamuna, ja siirtyy seuraavaan. 😂
Mun tyttöystävä itseasiassa paljasti minulle kerran kuinka oli vedättänyt mua.
Kertoi että silloin kun pantiin ekan kerran, niin se oli päättänyt jo ennen treffejä, että ne päättyy seksiin.
Olin ihan turhaan jännittänyt ja miettinyt miten saisi sen kellistettyä.