Naapurin omakotitalossa joka ikkunasta näkyy iltaisin kirkkaat kasvilamput ja jotain vihreitä lehtiä
Tämä siis joka ikinen ilta ja jokaisessa ikkunassa! Onko jotain sellaisia kasveja, jotka vaativat kirkkaat valot suunnilleen ympärivuorokautisesti?
Kommentit (9)
kyllä. Kaikki päivänvaloa tarvitsevat kasvit hyötyvät kasvilampuista. Mulla on joka ikkunalla. Jos kiinnostaa kasvien lajit niin lähinnä käärmekukkaa, värinokkosta, juoruja, rönsyliljoja, pelargonioita. Pelakuut ne vasta valoa kaipaavatkin jos niitä yrittää seuraavaksi kesäksi elättää.
Etkö sinä käynyt peruskoulua kun et yhteyttämisestä mitään tiedä?
Vierailija kirjoitti:
ne on varmaan huuuuumekasveja ne sellaiset
Aivan varmasti, kun olohuoneen ja muiden huoneiden ikkunoilla julkisesti kasvatellaan (s).
Tietenkin ne on siinä näkösällä levittämässä tuoksua jota ei voi olla huomaamatta. Joku ei tiedä siitä kasvatuksesta mitään.
Viherpössyttelijöitä. Kasvattavat ruohonsa itse.
Kyllä minä kasvilamppua pidin kun kasvatin chiliä, ne tarvitsee valoa.
Ihan tavaratoissa myydään kasvivaloja ja voi sijoitaa ylös,missä ikuna ja ikuna lauta kasveineen.Pimeä aika kasvit tarvitsevat keino valoa.Olet liikaa katsonut hume ohjelmia ja huume viljelystä,jossa täytyy olla tietty valaistus kuin lämpö ja kosteus..Ikunalaudalla se ei kuitenkaan onnistu.Joten unohda koko juttu.Vilkas mielikuvitus sinulla on ja liikaa Tv katselua,missä huume dillerit puhaa,leffat ymm
Meillä on kasvilamput käytössä aina pimeänä vuodenaikana. Toki ne on ajastettu olemaan päällä vain tietyn ajan. Jos joku kuvittelee huumekasviksi esimerkiksi peikonlehteä, niin siinähän kuvittelee.
Ei kai nyt tolloinkaan pössyttelijä kasvattaisi hamppua ikkunalaudalla kaikkien ohikulkevien näkösällä?
on sellaisia kasveja. ne huimauskasvit kasvatellaan muissa tiloissa kuin ikkunoilla, ainakin mitä erinäisiin aiheestä liittyviin uutisointeihin on uskominen
ne on varmaan huuuuumekasveja ne sellaiset