Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin 8 kilometrin kävelyllä

Vierailija
18.02.2024 |

Ensimmäisen kerran puoleen vuoteen kävin reippaalla kävelylenkillä. Olen ollut viimeisen puolen vuoden aikana kipeänä todella paljon ja muutenkin ollut raskasta aikaa. Tuntui ihan urheilusuoritukselta ja nyt väsyttää, mutta nyt päätin että aloitan taas kävelyt, aluksi vaikka 5 kertaa viikossa 7,5 kilometriä. Kyllä valo ja liikunta tekee ihmeitä mielelle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, mikään ei ole parempi fiilis kuin keittää kahvit sen jälkeen ja tuntea ylpeyttä itsestään

Vierailija
2/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Oivalisit  sen tuomat hyvät puolet.Itse ulkoilen päivitäin juuri kävelen 3h.Se on ilmaista ja jokainen osaa yksinkin kävellä.Siihen ei liity kaupassa käynti.Yksin koska kaikki valitaa säästä tai kipeä selkä,jalka.Minulla ei masenusta,ei uni vajetta. Kävelyn myötä joka säällä  on uni rytmi ja ruokailu rytmi.Joten en kärsi ylipainostakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo puoli voitto kun lähtee ovesta ulos.

Vierailija
4/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suoritus! 8 kilsaa on jo hyvän pituinen lenkki! :)

Vierailija
5/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥇hyvä hyvä! Mäkin tapasin käydä pitkillä lenkeillä 6 - 8 km päivittäin. Mutta sairastuin pitkäaikaissairauteen. Nykyään lenkit 3 x 10 - 15 min päivässä, paitsi kun on sairaudessa huono vaihe menossa.

Vierailija
6/6 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se masentuneet olette kyllä itsepäistä sakkia. Tuota on teille huudeltu jo vuosia, mutta aina kiukutellaan vastaan ettei mukamas pysty. Sitten tullaan palstalle oivaltamaan kuinka se olikin teidän keksimä idea. Kunpa pääsisin suihkuttamaan masentuneita kylmällä vedellä niin loppuisi masentunut olotila hyvin nopeasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi