Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuodet ja jatkuva panetus

Vierailija
18.02.2024 |

Elän seksittömässä parisuhteessa, puoliso ei halua. Itse olen seksuaalisesti aktiivinen ollut aina, mutta jostain syystä vaihdevuodet on vaikuttanut siihen vielä nostattavasti. Seksi on mielessä vähän väliä, eikä tunnetta vähennä se, että alapäässä on ihan fyysisen tykytys päivittäin.

Ero on edessä, muistakin syistä, mutta löytyykö tämän ikäisistä miehistä vielä sellaisia, joille päivittäinen seksi olis ihan jees? Ja mistä ja miten ihmeessä sitä löytäisi sielunkumppanin, jonka kanssa kohtaisi niin muut arvot kuin seksuaalinen vetovoima?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju aloitettu helmikuussa, mutta kiitos joka tapauksesa näin jälkikäteen siitä. 

Näin miehenä on ihan kiva lukea jostakusta joka ei ole aivan seksuaalisesti kuollut ja syväjäässä. 

Vaimoni syötyä hääkakkua 20 v sitten ilmeni varsin pian ettei sängyssä kiinnosta mikään muu kuin nukkuminen.  Muksu yhdessä tehtiin ja hän on molempien silmäterä ja ylpeys. Ahkera ja asiallinen sekä tunnollinen. 

Vaimoani ei kiinnosta seksissä/erotiikassa mikään, kertakaikkiaan ei mikään. Ei niin että hän olisi aseksuaalinen vaan lähinnä niin että hän on totaalisen kontraseksuaalinen. Kännissä antaa ja on ihan kiihkeäkin sekä nauttii, mutta muuten ei sitten millään. Ei kiinnosta itsetyydytys, vieraissa käyminen, toisten naisten kanssa touhuaminen (tiedän että häneltä näitä kaikkia on kysytty ja aina ollut vastauksensa ei kiitos, ei kiinnosta) minulle hän raivoaa ja toivoo että lakkaisin häiritsemästä häntä asialla jatkuvasti, so. jopa noin kerran kuukaudessa olen tuonut asiaa esille kun kivekset särkevät ja ei aina jaksa tumputtaa. 

Muutaman kerran olen saanut vierasta seksiseuraa, mutta ne eivät mene ihon alle niinkuin ollessani vaimoni kanssa. Rakastan häntä ja kaipaan sekä kosketus tuntuu ihanalta, mutta kun ei kelpaa niin ei. 

Juu ja huolehdin hygieniasta, huomaavaisuudesta, kotitöistä, hellyydestä etc etc. 

Toiveeni olisi saada rauhassa ja pitkään kiusoitella ja leikkiä hänen kanssaan molempien nautinnoksi. Ja kyllä tiedän mistä nautin ja tiedän mikä hänen salaiset toiveet ovat. 

Mutta kun sitten vaan ei on ei.  

Mukava oli kuulla että on toisenlaisia naisia myös olemassa. Toivottavasti löydät ratkaisun ongelmaasi. 

Vierailija
22/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava kuulla että muillakin naisilla vaihdevuodet aiheuttavat hormoonipiikin. Omalla vaimollani alkoi alle viisikympisenä vaihdevuodet ja halusi jatkuvasti sexiä. Tais siinä kymmennen kertaa päivässä mennä rikki. Olihan se hienoa kun kerrankin sai. No, nyt muutaman vuoden päästä on vain muisto jäljellä niistä ajoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on testosteroni tasot ilmeisesti nousseet. Olen hoikistunut, vaikka syön paljon ja lihakset näkyvät paremmin. Seksihalut ovat lisääntyneet.

N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi