Ainoat talvikengät kusahti
Mistä jumala nyt rankassoo. Tiedättekö fiiliksen, kun on pelkästään kesätennareita.
Kommentit (13)
Laita sukat, välikerrokseksi muovipussi esim hedelmäpussi, toiset sukat. Estää ainakin kastumisen.
Nyt kevät puolella voi tarjouksista löytyä halvalla talvikengät.
En tiedä, koska fysioterapeutti on kieltänyt minulta plantaarifaskiitin vuoksi tennareiden käytön kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää hankkia uudet. Ei se sen vaikeampaa ole.
On ennenkin joutunut helmikuussa hankkimaan uudet. Niillä tallustellaan viikko pari, kunnes kadut on niin täynnä märkää vesiloskaa, että pitäisi olla kumisaappaat ja talvikengissä jalat hikoaa.
Mulla irtos kerran pohjat .. kastuivat kai liikaa :( kesti vain 6 kk. Maksoi 70 euroa
Suojakelejä luvassa. Osta halvat kumisaappaat, villasukat jalkaan. Niillä pärjäät, kunnes lumet sulavat. Ei kannata enää talvikenkiä ostaa, kun kevät on jo nurkalla.
Vierailija kirjoitti:
Suojakelejä luvassa. Osta halvat kumisaappaat, villasukat jalkaan. Niillä pärjäät, kunnes lumet sulavat. Ei kannata enää talvikenkiä ostaa, kun kevät on jo nurkalla.
Eikö nyt juuri kannata ostaa? Saisi halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla irtos kerran pohjat .. kastuivat kai liikaa :( kesti vain 6 kk. Maksoi 70 euroa
Mulla lentää varpaasta verta. Kokeilin vielä kävellä muutamia metrejä ja sillä pienelläkin matkalla alkoi varvas heittämään verta. Niin ottaa kenkä varpaaseen, huh huh. Melkein kokonaiset pari talvea meni kengät kuitenkin ja ihan hyvät oli jalalle, kunnes alkoi varvas hajoamaan kengässä. Tuntui pientä kipua varpaassa ja kun otin kengän pois jalasta, sukka ihan veressä. Erikoisin kengän kuluminen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt juuri kannata ostaa? Saisi halvemmalla.
Tuon takia kyllä, mutta huhtikuussa saa vielä halvemmalla.
Jesarilla kasaan ja matka jatkuu.
Eikö nyt juuri kannattaisi ostaa kun myyvät alessa. Tarviihan niitä taas reilun puolen vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt juuri kannattaisi ostaa kun myyvät alessa. Tarviihan niitä taas reilun puolen vuoden päästä.
Nyt on vielä halvalla saatavilla.
Sun pitää hankkia uudet. Ei se sen vaikeampaa ole.