Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pettäminen

Vierailija
17.02.2024 |

Te joilla kokemusta siitä, että olette kohdelleet kaltoin puolisoa, miten käyttäydyitte sen jälkeen? Olitteko innokas seksiin oman kumppanin kanssa paikataksesi omaatuntoa vai välttelitte läheisyyttä? 

Oliko kysymyksessä vaikka vaan viestittelyä mistä huono omatuntoa vai pahempaa 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä ja omantunnon tasosta. Paatunut pettäjä tuskin mitään hyvittelee.

Onko AP nainen vai mies? Mies hyvittelee yleensä kukilla, koruilla, lahjoilla ja seksillä. Nainen ilmeisesti hyvittelee hyvällä seksillä.

Joku mies kertoi täällä olevansa vaimolleen parempi, ettei vaimo huomaa pettämistä. Pettäminen tulee ilmi muuttuneena käytöksenä puolisoa kohtaan.

Vierailija
2/3 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusriita menossa vaimon kanssa.

Olen leikattu uros, joten en voi saattaa ketään enää raskaaksi enkä näin ollen voi pettää vaimoani.

Vaimoni kuitenkin vaittää ettei se pettämistä estä. Voi typeryyksien typeryys.

Kuinka saan hänet ymmärtämään, etten mie voi pettää, jos en voi saattaa naista tiineeksi.

Vai onko miun daamin ajatuksen taustalla lokiikka, ettei mikään ehkäisy ole 100 prosenttista. Eli olen pettänyt.

Naisii ei vaan osaa lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuisuusriita menossa vaimon kanssa.

Olen leikattu uros, joten en voi saattaa ketään enää raskaaksi enkä näin ollen voi pettää vaimoani.

Vaimoni kuitenkin vaittää ettei se pettämistä estä. Voi typeryyksien typeryys.

Kuinka saan hänet ymmärtämään, etten mie voi pettää, jos en voi saattaa naista tiineeksi.

Vai onko miun daamin ajatuksen taustalla lokiikka, ettei mikään ehkäisy ole 100 prosenttista. Eli olen pettänyt.

Naisii ei vaan osaa lukea.

Aika hauska trollivastaus, 3/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan