Keskustelua ulkonäköön liittyen. Miten asian kanssa saa mielenrauhan?
Kokeillaan vielä kerran, kun meni poistoon viimeksi heti.
Ap on nuorimies, jolla on iso huoli omasta ulkonäöstä. Ei ole sanottu ikinä rumaksi tai mitään, mutta itse ainakin koe olevani tosi ruma. Kasvoissa lähinnä, että ne ovat hirveän naiselliset. Menisin täysin naisesta pitkällä tukalla ja kevyellä meikillä (ei hyvä).
Tuntuu, että alamäki alkoi hiusten tippumisen johdosta. Ei kai siinä muute, mutta nuo yllä olevat asiat + todella onnettomat karvageenit. Ilman mitään karvoja, niin näyttää ihan hirveällä (kuin kuvassa näkyy).
Kirurgisia toimenpiteitä olen miettinyt, mutta kyllähän niile hintaa tulisi melkoisesti.
En näytä yhtään ikäiseltä ja tuntuu, että näytän vauvalta ja 50v yhtä aikaa.
Tältä näytän ->
https://ibb.co/Zck2P89
https://ibb.co/PWCFmrS
Kuvat:
Kommentit (22)
Kannattaa keskittyä muihin asioihin.
Et kyllä näytä yhtään naiselta minun silmään. Kivannäköinen mies!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keskittyä muihin asioihin.
Peilejä ei pääse pakoon.
Ao
Ongelmasi on huono itsetunto, ei ulkonäkö.
AP, olet liian ankara itseäsi kohtaan.
Olet hyvännäköinen mies. Huoli pois.
Naisellinen naama voi olla vahvuus.
Pukeudu rennosti, hymyile, ole mukava.
Kelpaat omana itsenäsi tähän maailmaan.
Olet urheilijamiehen näköinen, etkä sen naisellisemman näköinen kuin muutkaan noin ikäisesi. Turha huoli pois. Keskity vahvuuksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen naama voi olla vahvuus.
Pukeudu rennosti, hymyile, ole mukava.
Kelpaat omana itsenäsi tähän maailmaan.
Enpä oikein tiedä. Minusta se on suuri miinus (omasta mielestä tietenkin)
Ap
Ei sinun kasvoissa edes ole naisellisia piirteitä.
Silmät erillään, miehinen piirret. Silmät kuopissa, miehinen piirre. Vaikka laittaisit peruukin,e t näyttäisi naiselta.
Kiinnostuisin sinusta pelkän ulkonäkösi takia, jos olisin 20 vuotta nuorempi!
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun kasvoissa edes ole naisellisia piirteitä.
Silmät erillään, miehinen piirret. Silmät kuopissa, miehinen piirre. Vaikka laittaisit peruukin,e t näyttäisi naiselta.
Olen todella eri mieltä, mutta se tuskin yllätys on. Todella naiselliselta näytän silti :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
AP, olet liian ankara itseäsi kohtaan.
Olet hyvännäköinen mies. Huoli pois.
Voihan se olla. En toisaalta tiedä, miten voisin nähdä itseni edes erilalailla.
Ap
Etkä näytä naiselliselta minunkaan silmään! :) Ei rehellisesti sanottuna sellainen tullut mieleenkään kun kuvan näki, turha huoli mun mielestä. Kivannäköinen olet!
Kiinnitä huomiota hyviin puoliisi. Omaa ajatteluaan voi muuttaa - koita keskittyä hyvään kun mietit itseäsi
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitä huomiota hyviin puoliisi. Omaa ajatteluaan voi muuttaa - koita keskittyä hyvään kun mietit itseäsi
En tunnista hyviä puolia.
Ap
Olet jykeväkeukainen ja miehekkään näköinen. Ehkä myös vähän vaarallisen, mikä saattaisi korjaantua hymyilemällä. Toisin kuin moni mies luulee, ystävällisyys on puoleensavetävämpää kuin tylyys. Sinulla ei kuitenkaan ole mitään velvollisuutta miellyttää kenenkään silmää. Ihan kiva naama, huonommillakin on eletty onnellinen elämä.
Kivan näköinen nuori mies. Enemmän vaan varmuutta, älä mieti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kivan näköinen nuori mies. Enemmän vaan varmuutta, älä mieti liikaa.
Yritetään, mutta en tiedä miten.
Ap
Komea mies olet. Ihan sairaaksi mennyt maailma, jos tuon näköiset pitää itseään rumana.
Kukaan?
Ap